هفته بزرگداشت شهرسازی در اصفهان برگزار می‌شود

آکادمی شهرسازی ایران با همکاری دانشگاه‌ها و ارگان‌های شهرسازی اصفهان به مناسبت «روز جهانی شهرسازی» و «روز اصفهان» برای نخستین بار، هفته بزرگداشت شهرسازی را در اصفهان برگزار می‌کند.

رییس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: هفته بزرگداشت شهرسازی یکم تا هشتم آذرماه در دانشگاه های سراسر اصفهان و کتابخانه مرکزی شهرداری با محوریت رسالت اجتماعی شهرسازان برگزار می شود.

فریاد پرهیز تصریح کرد: از برنامه‌های هفته بزرگداشت شهرسازی برگزاری کارگاه تخصصی روش پژوهش در معماری و شهرسازی، کارگاه تخصصی جایگاه خلاقیت در حل مسائل شهری، برگزاری مسابقه عکاسی، همگردی و هم کلامی با فارغ‌التحصیلان شهرسازی و برگزاری آثار برتر شهرسازی دانشگاه‌های اصفهان است.

وی ادامه داد: هفته بزرگداشت شهرسازی با حضور اساتید برجسته معماری و شهرسازی ایران از جمله قدرت‌الله نوروزی، شهردار کلان‌شهر اصفهان، فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، رییس دانشکده شهرسازی و معماری دانشگاه علم و صنعت، معاون معماری و شهرسازی شهردار اصفهان، رییس جامعه مهندسان شهرسازی و سایر اساتید و مسئولان شهری همراه با مسابقات و کارگاه‌های پیرامونی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام برای حضور در برنامه‌ها می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۴۴۴۱۸۴۰ و ۰۹۱۳۰۲۷۴۶۳۲ تماس بگیرند.

کد خبر 358564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.