مسئولین اصفهانی قدر ما را ندانستند

قهرمان دو ومیدانی نابینایان جهان گفت: در استان همدان زحمت های زیادی برای ما می کشند و توجه بیشتری نسبت به اصفهانی ها به ما دارند، اما اگر مسئولین اصفهان قدر ما را می دانستند، می توانستیم مقام های زیادی برای اصفهان کسب کنیم.

مهرداد مرادی دومیدانی کار نابینای اصفهانی که از ۱۲ سالگی فعالیت در این رشته را شروع کرده، در گفت و گو باخبرنگار ایمنا، در رابطه با ورود به این رشته و افتخاراتش اظهار کرد: متولد سال ۷۷ هستم، سال ۸۹ بود که یکی از دوستانم ورزش دومیدانی را به من معرفی کرد و وقتی وارد این رشته شدم حس خوبی بدست آوردم و ماندگار شدم. در رشته ۲۰۰ و ۴۰۰ متر  کلاس T۱۲ فعالیت می کنم که تاکنون سه مدال طلای بازی های آسیایی، یک مدال طلا و یک مدال برنز قهرمانی جهان و چندین مدال در مسابقات کشوری بدست آورده‌ام.

وی در خصوص دلایل ترک اصفهان و فعالیت در شهر به همدان تصریح کرد: سال گذشته در مسابقات لیگ باشگاهی من و دو نفر از دوستان مصدومیت داشتیم که پزشک، در برگه ای با مهر و امضای خودش این موضوع را تاکید کرده بود، اما مربی تیم دومیدانی هیئت اصفهان اسم ما چند نفر را برای مسابقات ارسال کرده بود. اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانستیم در تمرینات حاضر شویم و در مسابقه شرکت کنیم، اما مسئولان اصفهانی از ما به کمیته انضباطی شکایت کردند که برای ما جریمه و محرومیت هایی به همراه داشت.

قهرمان دو ومیدانی نابینایان جهان افزود: در فدراسیون نابینایان و کم بینایان این قانون وجود ندارد که اگر ورزشکار قرار داد نداشته باشد و به مسابقات نرود جریمه شود، ما هم این موضوع را در کمیته انضباطی ذکر کردیم اما گفتند چنین چیزی وجود ندارد، شما تخلف کرده اید و باید به تخلفتان رسیدگی شود.

مرادی با بیان این موضوع که شرایطمان در همدان خوب است تصریح کرد: خانم سهیلی رئیس هیئت نابینایان استان همدان زحمت های زیادی برای ما می کشند و توجه بیشتری نسبت به اصفهانی ها به ما دارند، اما اگر مسئولین اصفهان قدر ما را می دانستند، می توانستیم مقام های زیادی برای اصفهان کسب کنیم.

کد خبر 358559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.