OnePlus ۶T؛ تحولی نوین در بازار گوشی‌های هوشمند

گوشی اندرویدی وان پلاس با امکاناتی منحصر به فرد، انتخابی مناسب برای افرادی است که خواهان یک گوشی بی‌نظیر هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی (وان پلاس)، به تازگی از گوشی جدید خود به نام "OnePlus ۶T" رونمایی کرده است که بازار گوشی‌های سنتی را در هم خواهد شکست. گوشی جدید وان پلاس همانند نمونه‌های قبلی خود از عملکرد بالایی برخوردار است و مجهز به  تراشه پردازشگر "Snapdragon ۸۴۵"، یک رابط اندرویدی Bloatware  و صفحه نمایش AMOLED بزرگ و زیبا است.

به گفته شرکت سازنده چینی، این گوشی انتخابی مناسب برای افرادی است که خواهان یک گوشی بی‌نظیر هستند، اما در عین حال نمی‌خواهند مبلغ زیادی برای آن هزینه کنند. همچنین عمر باتری OnePlus ۶T  بسیار خوب بوده و برای نخستین بار به سرعت شارژ می‌شود.

بر روی صفحه نمایش این گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد که بسیار سریع تر از سایر گوشی‌های اندرویدی عمل می کند. قیمت OnePlus ۶T حدود ۵۵۰ دلار برآورد شده است که از اکثر گوشی‌های  هوشمند رقیب خود مانند نمونه‌های سامسونگ گلکسی و گوشی‌های اپل ارزان‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های OnePlus ۶T، می‌توان به قاب سیلیکون، کابل استاندارد USB-C و مدار کد گذاری‌ شده‌ ۳.۵ میلی متری USB-C اشاره کرد.  به گفته شرکت سازنده، قاب سیلیکونی این گوشی آن را در برابر هر گونه خراش محافظت کرده و برچسب‌های OnePlus نیز به منظور سرگرمی کاربران به گوشی جدید افزوده شده است.

کیفیت دوربین OnePlus عالی است. همچنین شارژر دیواری وان پلاس و کابل قرمز رنگ USB-C که سرعت شارژگوشی را افزایش می‌دهد از دیگر امکاناتی این گوشی هوشمند است.

کد خبر 358520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.