جنگ در هیئت فوتبال اصفهان علنی شد

حال و روز هیئت فوتبال استان اصفهان خوب نیست و اختلافاتی که بین تیم اجرایی قبلی با مسعود هراتیان وجود دارد کار را برای اداره این هیئت بسیار سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکثریت آن ۲۶ نفری که روز نهم شهریورماه سال ۹۵ بر روی برگه رای خودشان نام امیر مسعود هراتیان را نوشتند و داخل صندق رای‌گیری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان انداختند بر این باور بودند که رابطه خوب و دوستانه رئیس جدید هیئت با رئیس قبلی یعنی علی اکبر ابرقویی نژاد می‌تواند سرمنشا اقدامات بسیار مثبتی برای فوتبال اصفهان باشد. در آن روزها هراتیان در شرایطی به عنوان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان دست پیدا کرد که تا چند ماه بعد از آن درگیر داستان محل زندگی و کار سابقش در بندرعباس بود و در نهایت توانست از این حاشیه هم جان سالم به در ببرد و کار خودش را در هیئت آغاز کند.

اما امروز و در فاصله حدوداً ۲۷ ماهه از روز برگزار انتخابات روابط قبلی ۱۸۰ درجه تغییر کرده است، آنهایی که دو سال قبل خودشان برای رای آوردن هراتیان تلاش کردند امروز منتقد درجه یک او شده‌اند و شرایط روز به روز هم بدتر می‌شود. هراتیان بر خلاف آن چیزی که در ابتدا ادعا کرده بود تا به امروز نتوانسته نمودار درست و منطقی برای عملکرد خودش ارائه بدهد و فراری بودن او از رسانه‌ها و مشکلاتی که در بدنه هیئت هم ایجاد شد مزید بر علت بود تا امروز هراتیان به جای حل کردن مشکلات اساسی فوتبال اصفهان و برنامه‌ریزی برای آینده درگیر شکایت‌های اداری و  انتقادات رسانه‌ای باشد که به او و مجموعه‌اش وارد شده است.

جدیدترین شمشیر را هم جهانشاهی دبیر سابق هیئت فوتبال برای هراتیان کشیده و در گفتگو با رسانه‌ها حتی کار را به دیده شدن موضوعات غیراخلاقی درون هیئت فوتبال هم کشانده که جای تامل بسیار زیادی دارد. دبیری که بیشتر از دو سال در کنار هراتیان کار کرده و خیلی از برنامه‌های هیئت با امضای این دبیر به مرحله اجرا رسیده امروز از نبودن رئیس در هیئت و بی سروسامانی آن شکایت کرده که بخشی از آن قابل قبول است. اما باید از جهانشاهی به عنوان منتقد هیئت پرسید داستان هراتیان و ضعف مدیریتش اتفاق جدیدی نیست و از همان چند ماه اول دوران مدیریتش انتقادها نسبت به عملکرد او جدی شد ولی چطور دبیر هیئت دو سال تمام بدون انجام یک مصاحبه انتقادی و افشاگرانه بر سر کار خودش باقی مانده و امروز که به خاطر تغییر شرایط منافع خودش را در خطر دیده دست به این افشاگری‌ها زده است.

همین دبیری که امروز نسبت به دو تکه شدن ساختمان هیئت فوتبال انتقاد کرده و بارها هم توسط رسانه‌ها به آن پرداخته شد چرا آن روزی که این تصمیم از جانب رئیس هیئت گرفته شد هیچ اعتراضی نکرد و امروز که کار از کار گذشته تازه به فکر نبش قبر جابجایی ساختمان هیئت افتاده است؟

موضوعات غیر اخلاقی درون هیئت هم که بین بعضی از اعضا ردوبدل شده و جهانشاهی در مصاحبه به صورت تلویحی طرح آنها را دلیل کناره گیری خود از هیئت می داند در صورت صحت داشتن می‌تواند یک فاجعه برای بزرگترین هیئت ورزشی اصفهان باشد و به صورت طبیعی باید از جانب دبیر هیئت بر روی این موضوع هم مدیریت بهتری صورت می‌گرفته است. انداختن همه تقصیرات به گردن مدیریت هراتیان شاید پاک کردن صورت مسئله باشد و ای کاش همین دوستانی که دو سال قبل برای رای نیاوردن مجیری، یزدی زاده و اخوان به آب و آتش زدند امروز هم توانایی دفاع از گزینه مورد نظر خودشان را داشتند.

یادداشت از: مسعود افشاری- خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 358505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.