طرح مطالبات رهبر انقلاب با آیت‌الله ناصری

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب راهکار ارتقای سطح دینی، بصیرت دینی و تقویت روحیه‌ انقلابی و جهادی جوانان را ارتباط با حوزه‌های علمیه، علما و روحانیون آگاه می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام عبدالله حاج‌صادقی در دیدار با آیت‌الله ناصری با اشاره به ضعف‌ها و مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد: با توجه وجود بسترهای گناه‌آلود مانند فضای مجازی، تجمل گرایی‌ها و بالا رفتن سطح توقعات در جامعه کنونی، حفظ دین به مصداق روایت خیلی سخت و مانند نگه داشتن آتش در دست شده است،  لذا این است که از شما عالم روحانی و ربانی خواسته‌ای داریم و این را به ما بگویید که در این حال و روز جامعه چه کنیم که بتوانیم روحیه جوانان بسیجی و پاسداری که آماده شهادت و جهاد هستند را حفظ کنیم.

حاج صادقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری گفت: رهبری از بنده سه مطالبه جدی دارند و دستور داده‌اند که ارتقای سطح آگاهی دینی، دوم افزایش بصیرت دینی و سوم تقویت روحیه انقلابی و جهادی جوانان است که ایشان راهکار عملیاتی شدن این خواسته‌ها را نیز ارتباط با حوزه های علمیه، علما و روحانیون آگاه، عامل و اثر گذار بیان کردند.

وی آیت‌الله ناصری را از سرآمدان حوزه‌های علمیه و از علما و روحانیون آگاه و اثرگذار آن برشمرد و در راستای پیشبرد این اهداف از ایشان درخواست کمک و راهنمایی کرد.

در پایان آیت‌الله ناصری در سخنانی ضمن اشاره به بصیر بودن مقام معظم رهبری از خداوند متعال سلامتی و طول عمر ایشان را خواهان شد و سفارش کرد در این جایگاه باشید و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتماد کنید و با توسل به ائمه معصومین(س) به وظایف خود عمل کنید.

کد خبر 358489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.