تعداد روزهای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران کم است

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حال برگزاری است، نحوه برگزاری این جشنواره و تعداد بالای آثار موجب اعتراض بسیاری از مخاطبان و شرکت کننده‌ها شده است. سال گذشته این جشنواره با حدود ۶۰ فیلم برگزار شد اما امسال با تغییر سیاست‌های جشنواره تعداد این آثار به حدود دو برابر سال قبل رسید.

زیور حجتی که با فیلم "فنگ‌شوی دیوانه" از کارگردانان حاضر در این جشنواره است در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نحوه برگزاری جشنواره گفت: تعداد آثار ارسالی به جشنواره بسیار بالا است و به نوعی کمیت فیلم‌ها فدای کیفیت آن‌ها شده است؛ اما در کنار این مشکلات تعداد بالیا آثار باعث تنوع موضوعی فیلم‌ها شد.

وی با انتقاد از تعداد کم روزهای برگزاری جشنواره، اظهار کرد: تعداد بالای فیلم‌ها و در کنار آن روزهای کم برگزاری جشنواره مشکلاتی را مانند به‌وجود آمدن صف‌های طولانی و سردرگمی مخاطبان به همراه داشت، حتی بسیاری از کسانی که برای دیدن آثار آمدند با دیدن صف‌ها و وضعیت بلیط فروشی پشیمان شدند و رفتند.

حجتی در مورد فیلم خود یعنی "فنگ‌شوی دیوانه" تصریح کرد: فیلم‌ را با حمایت شهرداری اصفهان برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان ساختیم، پس از آن جشنواره فیلم در جشنواره منطقه‌ای نیز به نمایش درآمد و جایزه تصویربرداری را برد. 

کد خبر 358477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.