طناب کشی در هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه دارد

شایعات بسیار زیادی در مورد ادامه کار امید نمازی در ذوب‌آهن و انتخاب جانشین او وجود دارد که باعث شده تیم فوتبال ذوب‌آهن در صدر اخبار رسانه‌های ورزشی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا همانطور که در روز گذشته -۲۱ آبان ماه- هم نسبت به شرایط نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن و آینده امید نمازی هشدار داده بودیم همچنان وضعیت عجیب و غریب انتخاب سرمربی در باشگاه ذوب‌اهن همچنان ادامه دارد و در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد رفتن یا ماندن امید نمازی صحبت به عمل آورد.

بر اساس شنیده‌ها قرار است که در همین هفته نسبت به تعیین وضعیت امید نمازی اقدام شود و آنطور که از شواهد مشخص است به احتمال زیاد این سرمربی شانس آنچنانی برای ادامه کار با ذوب‌آهن ندارد و ممکن است در بهترین حالت یک اولتیماتوم دو هفته‌ای به او داده شود اما جالب اینجاست در شرایطی که نمازی همچنان به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شناخته می‌شود تلاش‌ها برای انتخاب جانشین او آغاز شده تا به محض اینکه نمازی از ذوب‌آهن جدا شد بلافاصله سرمربی جدید اختیار کار را در دست بگیرد.

در این شرایط طبیعی است که هر کدام از اعضای هیئت مدیره با توجه به تجربیات، تخصص و علاقه خودشان به دنبال انتخاب گزینه‌ای مناسب باشند و اگر توافقی بین اعضا در این زمینه حاصل نشود فرایند انتخاب سرمربی بیش از حد طولانی خواهد شد.

از علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم ملی امید و تیم استقلال به عنوان کی از گزینه‌های جدی ذوب‌آهن نام برده می‌شود که به نظر می رسد که گزینه اصلی مرد صاحب نفوذ هیئت مدیره ذوب‌آهن هم باشد و همانطور که در فصل گذشته زور انتخاب امیر قلعه‌نویی به امضای قرارداد با امید نمازی در ابتدای لیگ هفدهم چربید این احتمال وجود دارد که منصوریان هم خیلی زودتر از حد معمول راه اصفهان را در پیش بگیرد.

به این مسئله باید فعالیت منصوریان در فضای مجازی را هم اضافه کرد که چند روزی است بیشتر از قبل شده و خودش را در بورس قرار داده و هیچ بعید نیست که بی ارتباط با حضور احتمالی‌اش در ذوب‌آهن نباشد.

گزینه دیگر ذوبی‌ها که گفته شده از طرف مدیریت باشگاه پیشنهاد خواهد شد دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق فولاد خوزستان، ملوان و خونه به خونه است که دو سال قبل به عنوان گزینه نیمکت سپاهان هم نامش مطرح بود اما با توجه به سابق و شناختی که از فوتبال ایران دارد به عنوان یکی از گزینه‌های جدی پیوستن به نیمکت ذوب‌آهن مطرح شده است. البته با توجه به اینکه امید نمازی انتخاب مستقیم سعید آذری بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند ممکن است با انتخاب مستقیم مدیرعامل باشگاه مخالفت شود و این‌بار انتخاب سرمربی تیم به عهده بقیه اعضا قرار گیرد.

اما سومین گزینه جدی ذوب‌آهن که محوبیت بیشتری هم در بین هواداران ذوب‌آهن دارد مجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب‌آهن در لیگ شانزدهم است که روزهای خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت و در نهایت هم مشخص نشد که چرا قراردادش با ذوب‌آهن تمدید نشد اما این روزها شنیده شده که از حمایت سه نفره اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن برخوردار است و حتی تماس‌هایی هم با او گرفته شده تا حسینی برای حضور در ذوب‌آهن اعلام آمادگی کند.

البته در این مسیر یک مانع بزرگ هم وجود دارد و بحث مذاکره حسینی با تیم اکسین البرز و جانشینی او به جای فراز کمالوند که سه روز قبل اتفاق افتاد کمی شرایط را پیچیده کرده اما جذابیت نیمکت ذوب‌آهن و حضور در لیگ برتر آنقدر زیاد هست که حسینی تحت هر شرایطی قید مربیگری در لیگ دسته اول را بزند و به اصفهان سفر کند.

به غیر از این سه نفر نام‌های دیگری هم در اطراف نیمکت ذوب‌آهن حضور دارند که با توجه به کارنامه و عمکردشان شانس آنچنانی برای پیوستن به ذوب‌آهن ندارند و اگر قرار به خداحافاظی امید نمازی باشد به احتمال زیاد یکی از همین سه گزینه بر روی نیمکت ذوب‌آهن خواهد نشست مگر اینکه نمازی به یکباره دست به معجزه بزند و با گرفتن فرصتی دو هفته‌ای تیمش را متحول کند که این مسئله کمی خوشبینانه خواهد بود.

کد خبر 358475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.