طرح اصلاح هندسی جاده خاتون‌آبادی در انتظار تصویب اداره کل راه و شهرسازی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: طرح اصلاح هندسی جاده خاتون‌آبادی حد فاصل میدان شش راه تا محله اندوان که بر اساس آن این جاده از هر طرف به میزان سه متر تعریض خواهد شد، در انتظار تصویب اداره کل راه و شهرسازی است.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ۱۱ محله الحاقی دارد که بافت آنها در گذشته روستایی بوده است و عمران، توسعه و پیشرفت این‌گونه محلات به تناسب بودجه شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از این محله‌ها که دسترسی به آن از مسیر جاده خاتون‌آبادی میسر است محله اندوان است که برای افزایش ایمنی در رفت و آمد اهالی این محله و با توجه به تردد خودروهای سنگین در جاده باریک و ناایمن خاتون‌آبادی، طرحی برای رفع نواقص آن آماده شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در طرح اصلاح هندسی جاده خاتون‌آبادی، این جاده از هر طرف به میزان سه متر تعریض و رفیوژ میانی از نوع نیوجرسی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح از نظر کمیته فنی سازمان طراحی شهرداری اصفهان تایید شده و از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ارسال شده است.

قاسمی ادامه داد: طرح اصلاح هندسی جاده خاتون آبادی در انتظار تصویب اداره کل راه و شهرسازی است و باید این اداره کل با توجه به اینکه جاده در حریم شهر قرار دارد از طریق شورای ترافیک، تقسیم وظایف هر دستگاه را مشخص کند.

کد خبر 358441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 000 IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    2 0
    از زمان پدران ما میخواستند جاده خاتون اباد درست کنند
  • روح الله ستاریان IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    سلام من که چشمم آب نمیخورد چندسال طول کشید که یک چراغ چشمک زن ودوسرعت گیر انتهای خ رویان ورودی روستای بهاران وجلمرز نصب کنند