ورود فناوری به حوزه مدیریت شهری

مدیر خلاقیت و فناوری نوین شهرداری اصفهان از به کارگیری فناوری در مدیریت شهری خبر داد و گفت: برای نخستین بار طرح بکارگیری فناوری در شهرداری اصفهان تدوین شده است که بدون شک این اتفاق مسیر ورود فناوری به شهر را برای مدیریت شهری، شرکت‌های دانش بنیان و کار آفرینان کوتاه‌تر می‌کند.

محمدحسین قورچانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین به عنوان دریچه ورود فناوری به مدیریت شهری است که از موازی‌کاری‌ها، هزینه‌های اضافه و غیرعلمی جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به فعال‌سازی ایستگاه شماره یک تحقیقات سازمان پارک‌ها و فضای سبز واقع در محمودآباد خاطرنشان کرد: متخصصان، دانشگاهیان و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان با حضور در این ایستگاه با آخرین روش‌های علمی در حوزه فضای سبز شهری و همچنین مهمترین نیازهای فناورانه آشنا شدند.

مدیر خلاقیت و فناوری نوین شهرداری اصفهان افزود: با تدوین فرآیند ورود فناوری از ارتباطات غیرعلمی و غیررسمی جلوگیری خواهد شد.

قورچانی در زمینه همکاری پژوهشگران برای ارسال طرح های خود به مدیریت فناوری شهرداری تصریح کرد: پژوهشگران برای ارسال طرح های خود به مدیریت فناوری شهرداری می‌توانند فرم پیشنهاد طرح فناورانه و نوآورانه را تکمیل و به این مدیریت ارسال کنند، سازمان‌های ذی‌نفع شهرداری نیز می‌توانند در قالب یک طرح جامع (RFP) نیازهای فناورانه خود را به مدیریت اعلام کنند.

کد خبر 358392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.