آب‌رسانی سیار به ۲۷۵ روستا در استان اصفهان

شهرضا - کارشناس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: در حال حاضر به ۲۷۵ روستا در استان آب‌رسانی سیار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، حمیدرضا عوض‌زاده در مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون سه مانور مدیریت بحران مرتبط با پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی در استان اجرا شده که دو مانور در شهرستان‌ چادگان و یک مانور در شهرستان شهرضا بوده است.

وی با اشاره به حضور ادارات خدمات رسان و امداد و اورژانس ۱۱۵ در مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ادامه داد: همکاری مناسب ادارات شهرضا با اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان باعث شد تا مانور اصلی پدافند غیرعامل در منطقه جنوب استان در روستای زیارتگاه این شهرستان برگزار شود.

کارشناس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به جزییات برگزاری مانور مدیریت بحران شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب استان، تصریح کرد: این مانور به فرض بروز مشکل در بهداشت آب شرب این روستا برنامه‌ریزی شده و همه مراحل مانند اعلام گزارش بروز اختلال در شبکه آبرسانی از سوی مشترک به وسیله سامانه ۱۵۲۳، تعمیر موتور پمپاژ، تست میکروبی و آبرسانی سیار طراحی شده است.

عوض‌زده با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در همه شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های استان فعال است، اظهار کرد: از ابتدای سال قبل تا کنون، ۶۰ درصد از ۶۲۴ مصوبات کمیته مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اجرایی شده است و مابقی مصوبات در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه بحرانی ناتمامی در استان وجود ندارد، تأکید کرد: در یک ماه گذشته عملیات آب‌رسانی سیار به ظرفیت ۴۵ هزار مترمکعب به مناطق روستایی استان اصفهان انجام شده است.

کارشناس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان افزود: در حال حاضر به ۲۷۵ روستا در سراسر استان آب‌رسانی سیار انجام می‌شود.

عوض‌زاده با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به پدافند غیرعامل اختصاص دارد، تصریح کرد: به دلیل تخصیص نیافتن بودجه این ردیف اعتباری، هنوز مبلغ دقیق آن مشخص نیست.

وی با اشاره به خرید یک دستگاه بسته بندی آب در یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: در همین مدت ۱۵۰ تانکر فلزی و شیشه‌ای با ظرفیت‌های سه هزار و شش هزار لیتری در استان خریداری شده و اقدامات دیگری همچون اصلاح شبکه، تأمین لوله و تأمین اضطراری شبکه‌های آب‌رسانی برای ارتقای امنیت این شبکه‌ها انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در این مانور رؤسا و کارشناسان شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های مبارکه، دهاقان و سمیرم حضور داشتند.

کد خبر 358380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.