مدیران شهری به‌دنبال روش درآمدی جدید باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نسبت افزایش هزینه‌ها باید برای تامین بودجه پیش‌بینی های لازم را انجام دهیم تا با افزایش درآمد، اهداف سال آینده را تحقق بخشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به بررسی دقیق بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه امسال به‌خاطر تورم با افزایش شدید هزینه‌ها روبه‌رو بودیم که این شرایط سخت، فعالیت‌های عمرانی شهرداری را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: به نسبت همین شرایط باید برای تامین هزینه‌ها پیش‌بینی های لازم را انجام دهیم و با افزایش درآمد، اهداف سال آینده را تحقق بخشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران شهری باید به‌دنبال روش درآمدی جدید و متفاوت‌تر از روش‌های سنتی باشند، تصریح کرد: ما حتی از پیش‌بینی‌هایی که داشتیم عقب هستیم؛ اگر قرار باشد با همین روند پیش برویم درآمد سه هزار میلیارد تومانی که قرار بود تا پایان سال به‌دست آید، تحقق نخواهد یافت و این به این معنا است که تنها امکان پوشش هزینه‌های جاری را داشته و عدم مدیریت این مسایل فعالیت‌های عمرانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به گذشت یک سوم از فعالیت دوره پنجم شورای شهر، ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر فعالیت‌های عمرانی بزرگی برای شهر تعریف و مناطق مختلف شهری ملزم به مشارکت بهتر شوند تا با جلوگیری از ادامه این روند، پروژه‌های قابل دفاعی را در شهر شاهد باشیم.

کد خبر 358314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.