برای دور زدن تحریم‌ها دست به هر کاری خواهیم زد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای دور زدن تحریم‌ها و حفظ منافع ملی و اقتدار نظام، دست به هر کاری خواهیم زد.

ولی الله نانواکناری در گفت‌وگو با ایمنا خاطر نشان کرد: مقامات جمهوری اسلامی ایران حتما از تمام روش‌های ممکن برای تامین منافع کشور استفاده خواهند کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در ادامه درباره سازوکار مالی اروپا، تصریح کرد: تا اینجا نگاه اروپایی‌ها به موضوع سازوکار مالی مثبت بوده و مذاکرات همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و حتما هم به نتیجه مطلوب می رسد.

وی همچنین افزود: ما برای ایجاد صلح، امنیت و آرامش در جهان همیشه پیشگام بوده و هستیم؛ به همین دلیل انتظار از اروپا این است که در مقابل یکجانبه گرایی آمریکا مقاومت کند و روابط خود با ایران را گسترش دهد.

نانواکناری درباره اقدامات صهیونیست‌ها در مقابل گسترش روابط ایران و اروپا تاکید کرد: وقتی در مسیر توسعه و گسترش روابط با اروپا قدم بر می‌داریم ، آمریکا و صهیونیست‌ها اقداماتی را برای اخلال در روابط رو به گسترش انجام می دهند. طبیعی است که سران کشورهای اروپایی بایستی در مقابل سنگ اندازی صهیونیست ها، حواسشان جمع باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات فرانسه و دانمارک گفت: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می خواهند در روابط ما و اروپا اخلال ایجاد کنند، به همین دلیل برخی اتهامات بی پایه را بر علیه ایران طراحی کرده‌اند.

کد خبر 358277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.