مرکز توریست درمانی بیمارستان شهید مطهری فولادشهر به بهره‌برداری رسید

لنجان-رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت: مرکز توریست درمانی بیمارستان شهید مطهری فولادشهر با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در مساحتی بالغ بر ۴۵۰متر مربع و در مدت زمان دو ماه ساخته و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، علیرضا آجودانی در آیین افتتاح مرکز توریست درمانی بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اظهار کرد: حفظ سلامتی یکی از اهدافی بوده که امروز گردشگران بسیاری به آن توجه داشته و در بسیاری از کشورها این مهم گردشگر را برآن می‌دارد تا عزم سفر کنند و این نوع گردشگری تحت عنوان گردشگری سلامت شناخته شده است.

وی افزود: خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در ایران گردشگری سلامت، با پیشرفت چشم‌گیری همراه بوده و گردشگران بسیاری برای بهره‌برداری از خدمات پزشکی به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند.

رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر تصریح کرد: سازمان جهانی گردشگری (WTO) به طور خاص، گردشگری سلامت را استفاده از خدماتی که به بهبود یا افزایش سلامتی و افزایش روحیه فرد «با استفاده از آب‌های معدنی، آب و هوا یا مداخلات پزشکی» منجر می‌شود و در مکانی خارج از محل سکونت اشخاص، که بیش از ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد، تعریف می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و ظرفیت بالای بیمارستان شهید مطهری فولادشهر در حوزه درمان، موضوع  توریست درمانی، مدیریت جذب و برنامه‌ریزی اهداف توریست سلامت و... به صورت کاملا حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده در این بیمارستان اجرایی شد.

آجودانی اضافه کرد: مرکز توریست درمانی بیمارستان شهید مطهری فولادشهر با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در مساحتی بالغ بر  ۴۵۰متر مربع و در مدت زمان دو ماه ساخته و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: این مرکز توریستی شامل اتاق پزشک، اتاق عمل و پنج سوییت کاملا مجهز به منظور بستری بیماران بوده و در این مرکز خدماتی همچون لیزر زیبایی، کاشت مو، انواع جراحی‌های زیبایی انجام می‌گیرد.

رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر با بیان اینکه این بیمارستان با فضای بیمارستانی مناسب از امکانات بالایی برای جذب بیماران خارجی برخوردار است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌هایی که گردشگران خارجی با آن مواجه هستند، نحوه برقراری ارتباط با مردم آن کشور بوده از این رو واحد خدمات IPD بیمارستان شهید مطهری فولادشهر از کارشناسان متخصص و پزشکان مجرب مسلط به زبان‌های بین المللی تشکیل شده تا بستر ارایه خدمات سلامت به بیماران بین المللی و پذیرش آنها به خوبی مهیا باشد.

وی یادآور شد: بیمارستان شهید مطهری فولادشهر با ۳۵۰ تخت مصوب و ۱۲۰ تخت فعال و شرایط فیزیکی مناسب به بخش‌های اورژانس، جراحی زنان و مردان، رادیولوژی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، سی تی اسکن، داروخانه و اتاق عمل مجهز است و از سوی دیگر در کنار یک هتل قرار دارد که این مهم جذب گردشگران سلامت را به خوبی مهیا می کند.

کد خبر 358267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.