فاز دوم پروژه تعریض محور شهرضا به اصفهان اجرا می‌شود

شهرضا – نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز برگزاری مناقصه تعریض فاز دوم مسیر شهرضا به اصفهان از طرف مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، سمیه محمودی ظهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات آسفالت فاز نخست پروژه شش بانده سازی مسیر شهرضا به اصفهان تا ۲۰ آبان‌ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: مجوز برگزاری مناقصه تعریض فاز دوم مسیر شهرضا به اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر از طرف مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها صادر شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر پروژهای راهسازی در این شهرستان، تصریح کرد: قطعات باکس زیرگذر «پرزان» خریداری شده است و قطعات زیرگذر روستای «کهرویه» در حال تکمیل است و بر اساس صورت جلسه تنظیمی در شهرستان، این زیرگذرها تا پایان آذرماه امسال به بهره‌رداری می‌رسد.

محمودی با بیان اینکه آگهی مناقصه ساخت زیرگذر جرم افشار منتشر شده است، اظهار کرد: زیرگذر هر دو باند رفت و برگشت و آسفالت آن‌ها، توسط اداره کل راهداری استان و عملیات خاکی آن توسط شهرداری شهرضا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پروژه راهسازی شهرضا به طالخونچه، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت باند دوم این پروژه، تا ۲۰ آبان‌ماه امسال تکمیل و کل مسیر تا ۲۰ آذرماه، آماده بهره‌برداری می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات آسفالت محور کمربندی شهرضا با سهمیه جدید قیر اختصاص یافته به شهرستان، انجام می‌شود، تصریح کرد: عملیات روشنایی این محور نیز در نقاط حادثه خیز تا سقف ۱۵ میلیارد ریال اولویت‌بندی و اجرا می‌شود.

محمودی با اشاره به پروژه ساخت زیرگذر منظریه، یادآور شد: در این پروژه اداره کل راهداری استان عملیات ساخت ابنیه فنی، شهرداری شهرضا عملیات آسفالت و شهرداری منظریه عملیات خاکی را انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: لازم است، مسئولان شهرستانی به ویژه شهرداری‌های شهرضا و منظریه با جدیت بیشتری اجرای این طرح‌ها را پیگیری کنند تا از فرصتی که پس از رایزنی فراوان با مسئولان کشوری فراهم شده، بهترین بهره‌برداری بشود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهرضا – دهاقان – مبارکه تا آذرماه امسال خبر داد و افزود: پروژه دو بانده کردن مسیر شهرضا به مبارکه نیز با وجود اینکه اعتبارات استانی و ملی به آن اختصاص نیافته است، تا آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سال‌های گذشته مردم شهرضا از بسیاری از امکانات محروم شده‌اند و همین مسئله باعث افزایش مشکلات این شهرستان شده است، اظهار کرد: مهمترین مشکل شهرضا نبود زیرساخت‌های مناسب در بخش‌های مختلف است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید توان و اعتبارات زیادی برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان صرف کنیم تا امکان اجرای طرح‌های بزرگ و تأثیرگذار فراهم شود.

کد خبر 358262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.