کاهش سه درجه ای دما/ اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز امواج ناپایدار از آسمان استان عبور خواهد کرد و در اکثر مناطق شاهد بارش باران خواهیم بود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی موج ناپایدار از آسمان استان عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بر این اساس عبور امواج ناپایدار بارش باران را برای مناطق غرب و جنوب شرق به همراه خواهد داشت، افزود: برای  مناطق شمالی و مرکزی  نیز بارش پراکنده باران به همراه خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و ورزش باد خواهیم بود، ادامه داد: این سامانه بارشی قدرتمند نیست و فعالیت خود را از ساعات بعدازظهر به ویژه برای مناطق شرق، غرب، جنوب و جنوب شرق شروع می‌کند و این سامانه تا شب از استان خارج می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان یک تا سه درجه سانتی‌گراد درجه کاهش خواهیم داشت و این روند کاهشی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

سیدان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته درخوروبیابانک و فرودگاه شهیدبهشتی بارش  پراکنده باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات به دمای ۱۹ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای چهار درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین و چوپانان  با دمای ۲۰  درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 358257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.