پیشنهاد ۱۴ استاندار جدید در جلسه یک‌شنبه هیات دولت

وزیر کشور اعلام کرد گزینه‌های پیشنهادی برای استانداری ۱۴ استان یک شنبه به هیات دولت پیشنهاد می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز شنبه-۱۹ آبان- در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به محتوای این نشست اظهار کرد: در جلسه امروز با استانداران، معاونان سیاسی و اقتصادی، موضوع معطوف به تحلیل شرایط اقتصادی، نوع همکاری ها، توانمندی ها و ظرفیت هایی که استان های ما در این شرایط می توانند داشته باشند، بود.

وی ادامه داد: در این جلسه رییس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند تا شرایط را توضیح دهند و خواسته ها و توقعاتشان را بگویند. استانداران هم نظرات و مشکلات و راه حل‌هایی که می‌توانند با آن ظرفیت‌های اقتصادی را فعال کنند، مطرح کردند و جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وزیر کشور تاکید کرد: همچنین ١٤  تن از استانداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان را در جمع‌مان داشتیم که امروز به نوعی جلسه خداحافظی با آنان بود، برای آنها  آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به نظام جمهوری اسلامی را داریم.

وزیر کشور در پایان اظهار کرد: برای جایگزینی ١٤ استاندار بازنشسته، گزینه‌هایی را آماده داریم و تا روز یکشنبه آنها را به دولت می بریم، اما اگر این روند ادامه پیدا کند، برای استان‌ها سرپرست منصوب خواهیم کرد.

کد خبر 358215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.