الزام شهرداری اصفهان به تهیه نقشه جامع توسعه شهر هوشمند

طرح "الزام شهرداری اصفهان به تهیه نقشه جامع توسعه شهر هوشمند" در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان فردا یکشنبه - ۲۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

حضور حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت بزرگداشت دهه نامگذاری شده "وقف" و ارائه گزارش اقدامات در حوزه‌های فعالیت‌های آن اداره کل نخستین بند از دستورجلسه پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان است.

تجلیل از مدال آوران پارالمپیک جهانی نتیز دومبن بند از جلسه علنی فردای شورای شهر اصفهان را تشکیل می‌دهد.

لایحه پیشنهاد اهداء مبلغ یک میلیارد و ۴۲۰ هزار ریال به جامعه خیریه امام محمد باقر(ع)جهت توزیع سبد ارزاق و کالای اساسی بین نیازمندان، ضکن اعلام نظر کمیسیون فرهنگی و ورزشی فردا در جلسه علنی شورا بررسی می‌شود.

طرح پیشنهادی هفت نفر از اعضای شورا با موضوع "الزام شهرداری اصفهان به تهیه نقشه جامع توسعه شهر هوشمند" با اعلام نظرکمیسیون‌های تلفیق و حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات نیز در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی خواهد شد.

لایحه پیشنهاد اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کمک به تکمیل و تجهیز موزه دفاع مقدس با اعلام نظر کمیسیون‌های تلفیق، فرهنگی و ورزشی شورای شهر در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر بررسی خواهد شد.

بررسی لایحه به همراه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرس سازمان قظار شهری اصفهان و حومه با اعلام نظر کمیسیون‌های تلفیق، حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات نیز در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورا انجام می‌شود.

کد خبر 358213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.