مرادی: بازیکنانم را برای جام باشگاه های آسیا آماده می کنم

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن گفت: دید بازیکنان باید وسیع تر شود و از اکنون بتوانند برای سال های آینده آماده شوند. همه تیم هایی که در لیگ شرکت می کنند برای حضور بر روی سکو آماده شده اند و دوست دارم نتیجه فعالیت تیم در زمین دیده شود.

ونوس مرادی، سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم هیئت البرز اظهار کرد: پیش بینی که برای این دیدار داشتیم تفاضل گلی بیشتر از این بود چرا که می خواستیم به مقام سومی جدول دست یابیم ولی هنوز هم برای دست یابی به این جایگاه زمان داریم اما با کار دشواری رو به رو هستیم.

وی افزود: توانایی که از تیم مقابل در فیلم ها مشاهده کردیم چیزی بیشتر از بازی امروزشان بود. انتظار بیشتری از تیم حریف داشتم و فکر می کنم برای حاضر شدن در مسابقه با ما شرایط سختی را گذرانده بودند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در خصوص نیم فصل پیش روی لیگ برتر گفت: در نیم فصل آینده جذب بازیکن نداریم و سعی می کنیم از بازیکنانی که در نیم فصل نخست از آنها استفاده نشده است بهره ببریم. برنامه های خاصی برای تیم داریم که درصورت کمبود زمان این برنامه ها را به صورت فشرده اجرا می کنیم.

مرادی با بیان اینکه بازیکنانم را برای جام باشگاه های آسیا آماده می کنم، اضافه کرد: دید بازیکنان باید وسیع تر شود و از اکنون بتوانند برای سال های آینده آماده شوند. همه تیم هایی که در لیگ شرکت می کنند برای حضور بر روی سکو آماده شده اند و دوست دارم نتیجه فعالیت تیم در زمین دیده شود.

وی با اشاره به شرایط خوب تیمش گفت: مصدومیت جدی در تیم نداریم، دو هفته برای بازگشت مصدومیت های جزئی زمان داریم و شرایط تیممان بهتر از این خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در خصوص اشتباهات داوری تصریح کرد: سعی می کنم در حوزه داوری وارد نشوم و مشکلات را با بازیکنان تیم خودم حل کنم. امروز اشکال هایی به داوری وارد بود اما به دلیل فاصله زیاد امتیاز با تیم مقابل مشکلی پیش نیامد. اما اگر این مشکلات در بازی با اختلاف امتیاز کم پیش بیایید مشکل ساز می شود.

مرادی افزود: باشگاه ذوب آهن یک باشگاه محبوب و با اسم و رسم است، بازیکنان زیادی تمایل دارند که در این باشگاه فعالیت کنند و هیچ مدیر عامل دیگری به اندازه اقای آذری از تیم های بانوان حمایت نمی کند. در باشگاه ذوب آهن تعداد تیم های بانوان از اقایان در لیگ بیشتر است و بازیکنان قرارداد مالی ندارند اما باشگاه ذوب آهن همواره تیم را پشتیبانی می کند.

کد خبر 358153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.