روز خوب میزبان‌ها در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پرگل تیم‌های میزبان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر امروز ۳ دیدار برگزار شد.

در اولین دیدار هفته دوازدهم که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر بین نساجی و استقلال خوزستان آغاز شد نساجی موفق شد با گل‌های محمد میری در دقیقه ۲۸ و علی اصغر عاشوری در دقیقه ۵۶ با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود و دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد. نساجی که از دقیقه ۴۵ این دیدار با اخراج اعلایی ۱۰ نفره شده بود با این پیروزی به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار امروز پارس جنوبی جم موفق شد با نتیجه سه بر صفر پیکان را در شهر جم شکست دهد. ابراهیم صالحی در دقیقه ۲۰ پارس جنوبی را پیش انداخت و در ادامه دو پنالتی محمد نوری در دقیقه ۷۸ و محمد شادکام در دقیقه ۸۲ پیروزی سه گله جمی‌ها را رقم زد. ضمن اینکه مهدی شیری، مدافع پیکان در دقیقه ۷۸ از زمین بازی اخراج شد.

تراکتورسازی دیگر میزبان امروز هم با نتیجه چهار بر یک از سد ذوب آهن گذشت. در این دیدار ابتدا ذوب آهن با گل محسن مسلمان در دقیقه ۲۷ پیش افتاد اما در نیمه دوم تراکتورسازی به بازی برگشت و با سه گل لی هری اروین و یک گل از مسعود شجاعی به پیروزی چهار بر یک رسید.

دیگر دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود. گفتنی است دیدارهای سپاهان و پرسپولیس و همچنین استقلال و پدیده نیز از این هفته به تعویق افتاده است.

همچنین امروز دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر بین سپاهان و سایپا برگزار شد که این دیدار با پیروزی سه بر صفر سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی با ۲۵ امتیاز رده دوم جدول را حفظ کنند.

کد خبر 358138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.