آمریکا دنبال تحمیل برجام دیگری بر ایران است

نطنز- نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور آمریکا با تحریم اقتصادی ایران می‌خواهد محدودیت مولفه‌های قدرت موشکی، هسته‌ای و منطقه‌ای را یکجا در یک برجام دیگر بیاورد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اظهار کرد: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر نفرت و انزجار خود را نسبت به دشمنان این مرز و بوم نشان دادند چرا که آمریکا فکر می کرد با اعلام تحریم ها مردم را ناامید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور آحاد مردم در راهپیمایی امسال تفاوتی محسوس نسبت به سال های گذشته ایجاد کرده بود، گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است چرا که یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پاسخ دندان‌شکنی به رییس جمهور آمریکا داده شد زیرا در ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی کشور همیشه تحریم وجود داشته است و آمریکایی ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا کشور را با مشکلات عدیده اقتصادی، سیاسی و اجتماعی روبه رو کنند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همانند گذشته از گردنه‌های سخت مشکلات عبور کرده است و این بار نیز از گذر سخت تحریم عبور خواهد کرد، افزود: رمز پیروزی بر دشمن، اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که روزهای روشن تری در انتظار ملت ایران است و ایشان تا حالا هر آنچه پیش‌بینی کرده‌اند دقیقا همان شده است و این بار نیز این نوید پیروزی محقق خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با وحدت و همدلی، شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از دولت انتظاراتی دارند که باید محقق شود، ادامه داد: مردم در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی انتظار ویژه از دولتمردان دارند که اطلاع رسانی به موقع و درست انجام شود، اما متاسفانه چون دولت با مردم کم صحبت می‌کند رسانه های خارجی روی انحراف افکار عمومی تاثیر گذار هستند چرا که در شرایط جنگ اقتصادی اطلاع‌رسانی نقش مهمی ایفا می کند البته دولت باید سریع‌تر این ضعف را برطرف کند.

وی افزود: همچنین برای بهبود شرایط اقتصادی و وضع معیشتی مردم محروم و ضعیف دولت باید فکر اساسی کند که در این راستا بسته های حمایتی که تا کنون چند بار از آن صحبت شده می تواند تاثیر گذار باشد یا حتی می توان در سال ۹۸ برای دهک‌های پایین با درآمد اندک یارانه‌ای ویژه در نظر گرفت.

ساداتی نژاد اظهار کرد: هدف ترامپ فشار بر معیشت مردم و ایجاد شرایط سخت اقتصادی و همچنین راه‌اندازی شورش ها و نارضایتی سراسری در شهرهای ایران است تا مسئولان کشور را مجبور به پذیرش یک برجام دیگر کند و محدودیت سه مولفه قدرت را یعنی قدرت موشکی، هسته ای و منطقه‌ای را یکجا در یک برجام دیگر بیاورد.

وی ادامه داد: انتظار می رود دولت با همراهی مردم، وحدت و انسجام بیشتری را دنبال کند و با حمایت از اقشار آسیب پذیر بتوان از این مراحل سخت عبور کرد.

کد خبر 358069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.