نتیجه انتخابات آمریکا بر قیمت طلا بی‌تاثیر است

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری بوبا، گفت: سوال اینجاست که نتیجه انتخابات چه تاثیری بر قیمت خواهد داشت؟ جواب ساده است، تاثیری ندارد.

به گزارش ایمنا، انتخابات امریکا برگزار شد و نتیجه همان بود که پیش بینی می شد، گنگره به دست دموکرات ها افتاد و جمهوری‌خواهان تعداد بیشتری از صندلی‌های سنا را تصاحب کردند. تا قبل از اعلام نتایج، طلا شب پرکاری را پشت سر گذاشت،ا بتدا رالی قیمتی را تحت تاثیر ترس آغاز کرد، سپس به دلیل راحت شدن از ترس شاهد فروش بودیم و درادامه به دلیل برگشت ترس دوباره در مسیر صعود قرار گرفت.

تاد بوبا هورویتز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بوبا، گفت: سوال اینجاست که نتیجه انتخابات چه تاثیری بر قیمت خواهد داشت؟ جواب ساده است ،"تاثیری ندارد." دارایی هایی در کلاس و شکل طلا ممکن است به اخبار واکنش نشان دهد ولی در انتها و دوباره شروع به مبادله و قیمت‌گذاری بر اساس داده ها و نقشه های راه خود خواهد کرد که قبلا بر اساس آنها مبادله می شد، این دفعه هم با قبل فرقی ندارد.

طلا همچنان در مرحله تثبیت قرار دارد و در انتظار فراهم شدن شرایط برای صعود و فرار رو به بالا است.

طلا روز گذشته تلاش دیگری را برای شکستن سطح ۱۲۴۰ دلاری آغاز کرد (هرچند در انتهای مبادلات در سطح ۱۲۳۳ دلاری باقی ماند). ضعف صبح دیروز دلار و ادامه احتمالی این روند ممکن است برای فرستادن طلا به بالای برخی سطوح مقاومتی کافی باشد؛ با اینحال تصویر بزرگتری که طلا از مسیر خود برای ما مشخص کرده حاکی از این است که فلز زرد قصد صعود دارد حالا چه دلار ضعیف بشود و چه نشود.

منبع: طلانیوز

کد خبر 358058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.