توزیع لاستیک با نصف قیمت به ۸۰ هزار تاکسی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران از توزیع لاستیک نصف قیمت به ۸۰ هزار تاکسی در تهران خبر داد و گفت: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت می‌توانند لاستیک‌ها را در سه مرکز واقع در محدوده غرب و شرق تهران دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان با اشاره به نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن قیمت تمام شده تجهیزات خودروها، اظهار کرد: از مسائلی که سازمان تاکسیرانی دنبال می‌کند، برنامه‌های حمایتی از تاکسیرانان است تا قیمت تمام شده خدمات را برای آن‌ها کاهش دهد. که در نخستین فاز توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی که قیمت آن در مقایسه با بازار آزاد ۵۰ درصد کمتر است، کلید خورد.

قنادان با بیان اینکه توزیع لاستیک‌ها با نرخ دولتی از طریق سایت سازمان تاکسیرانی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت می‌توانند لاستیک‌ها را در سه مرکز تهران واقع در محدوده غرب و شرق دریافت کنند.

وی گفت: تاکنون درخواست دریافت ۱۵ هزار حلقه لاستیک در سامانه ثبت شده و سه هزار حلقه لاستیک نیز توزیع شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در مورد لاستیک‌ها زمان تولید است که با حمایت خودروسازان، لاستیک‌های تولید سال ۲۰۱۸ در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

قنادان با اشاره به اینکه در صورت علاقه‌مند بودن کارخانه‌های قطعات، آمادگی داریم در فازهای بعدی نسبت به تأمین قطعات با کیفیت از جمله لنت، دیسک، شمع و ... از این تولیدکنندگان اقدام کنیم، تصریح کرد: خدمات حمایتی در تأمین قطعات تاکسیرانان در ۱۰ سال گذشته قطع شده بود که در دوره جدید مجدداً دنبال می‌شود.

کد خبر 358045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.