منابع معدنی امانتی است که سود آن باید به همه مردم برگردد

رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: منابع معدنی در دست شرکت‌های معدنی، امانتی است که سود آن باید به همه مردم برگردد و منافع عمومی را باید در همه برنامه‌ها و دستاوردهای اقتصادی و معدنی در نظر گرفت.

به گزارش ایمنا، پیام برازجانی در نشست مشترک با مدیران روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های معدنی زیرمجموعه وزارت صمت اظهار کرد: همه ما در شرایط فعلی و اعمال تحریم‌های یک جانبه وظیفه داریم با تکیه بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی امید را در دل مردم کشورمان زنده نگه داریم.

وی گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران مربوط به جناح و گروه و دولت خاصی نیست که متعلق به همه مردم کشور است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت صمت، تاکید کرد: درزمان باقی مانده از سال ۹۷ باید همت کنیم که مشکلات را از دید مردم ببینیم و در صدد رفع آن بر آییم و با برنامه ریزی صحیح و با تاکید بر انجام اموری که منافع عموم مردم را به دنبال دارد در کنار مردم و به دنبال کشف و شکوفا کردن استعدادهای نهفته در جوانان باشیم.

برازجانی سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی برای نهادهای تولیدی را، ایجاد امید و اشتغال عنوان کرد و افزود: لازم است غیر از انجام مسئولیت‌های اجتماعی یا انتفاع سیستمی، فعالیت‌هایی را در حوزه افکارعمومی تعریف کنیم که انتفاع ملی را در پی دارد .

منبع: شاتا

کد خبر 357906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.