۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
اصفهان ۶ درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اولیل صبح چهارشنبه در استان فعال می‎شود و شدت فعالیت این سامانه برای مناطق غرب و جنوب و تا حدی مناطق مرکزی استان بیشتر خواهد بود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً ناپایدار  در استان حاکم خواهد شد.

 وی با بیان اینکه از امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد را پیش بینی می‌کنیم، افزود: از اواخر وقت امروز تا اولیل صبح چهارشنبه سامانه بارشی در استان فعال می شود که شدت فعالیت این سامانه  برای مناطق غرب و جنوب و تا حدی مرکز استان بیشتر را پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بارش باران در اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود، ادامه داد: برای ارتفاعات و برخی مناطق  غرب و جنوب بارش برف، مه آلودگی  و احتمال  آب گرفتگی معابر  را پیش بینی می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده افزود: میانگین دمای هوای استان از ظهر فردا بین چهار تا شش درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت و این روند کاهشی تا صبح چهارشنبه در اکثر نقاط استان اتفاق می‌افتد.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۸  درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای شش درجه سانتی گراد می‌رسد، ادامه داد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای صفر درجه  سردترین و آران بیدگل با دمای ۲۱  درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 357876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.