نسل دانشجویان انقلابی تا ابد ادامه دارد

شهرضا - امروز بار دیگر مشت‌های گره کرده‌ مردم بر سر رهبران کاخ سفید فرود آمد تا مرحمی باشد بر زخم‌هایی که ۴۰ سال خیانت و ستم، بر دل‌های آنان نشانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، دانش آموزانی که در سال ۵۷ قلم شهادت بر مرکب خون شهیدان زدند و خط بطانی بر همه جنایات غرب و شرق کشیدند، امروز در کنار دانشجویان و دانش آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب به میدان آمدند تا بار دیگر مهر تأییدی بر پیمان ۴۰ ساله با پیر مراد انقلاب بزنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در شهر «شهید همت» شور حال دیگری داشت، جمعیت بی‌شمار دانش آموزان و دانشجویانی که از ساعات اولیه آغاز مراسم راهپیمایی در «میدان تاسوعا» شهرضا حاضر شده بودند، چونان سیلی خروشان به راه افتادند تا خشم و انزجار خود را از ظلم و ستم سران استکبار نشان دهند.

و چه زیباست شور و اشتیاق دانش آموزانی که صورت‌های خود را به رنگ پرچم سه رنگ ایران نقاشی کرده‌اند و با مشت‌های کوچکشان، جمعیت را همراهی می‌کنند.

پیرمردی که سخت قدم بر می‌دارد، دانشجویانی که چفیه بر دوش شعار می‌دهند و دانش آموزانی که لبخند بر لب دارند و پلاکارد حمل می‌کنند، همگی بخش‌هایی از تابلوی زیبایی هستند که زبان از وصف شکوه آن قاصر است.

حسین ممیز، دانش آموز سال سوم دبیرستان که امسال برای سومین بار در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می کند، می‌گوید: پدرم از جانبازان جنگ است او سال ها در گوشه خانه درد می کشد، دیدن رنج پدر و گریه مادران شهید دردناک است، دشمن اگر فرصت پیدا کند هر بلایی سر ما می آورد.

او ادامه می‌دهد: شهید فهیمده الگوی ماست، ما نیز مانند او تا جان در بدن داریم در برابر دشمن می‌ایستیم.

رضا کیانی، یکی دیگر از دانش آموزان که با عشق و علاقه پلاکاردهای شعار را در دست دارد، می‌گوید: حضور دانش آموزان، در این روز، صحنه‌ای به یاد ماندنی را در تاریخ ایران ثبت می‌کند، مشت‌های دانش آموزان در این روز رَمی جمراتی است به شیطان بزرگی که فکر می‌کند هنوز آقای دنیاست.

راحله یزدانی، دانش آموز سال دوم ابتدایی در حالی که پرچم کوچکی در دست دارد، می‌گوید: ما رهبرمونا دوست داریم و نمی زاریم دشمن به خاک کشور حمله کند.

مرتضی صالحی، دانشجوی سال سوم رشته جامعه شناسی می‌گوید: دانشجویان پیرو خط امام(ره) و رهبری هنوز هم در صحنه حاضر هستند چون نسل دانشجویان انقلابی تا ابد ادامه دارد.

اصغر مرادیان، یکی از معلمان حاضر در راهپیمایی تصریح می‌کند: در ماه‌های اخیر وقایعی اتفاق افتاد که برخی دشمنان گمان کردند اوضاع به سود آنان تغییر کرده است، امروز که حتی کودکان و نوجوانان نیز در صحنه حاضر شده‌اند به همگان ثابت می‌شود، مردم ایران همیشه حامی انقلاب و رهبری هستند.

۱۳ آبان امسال، زن و مرد و پیر و جوان به صحنه آمدند تا نشان دهند، شهر سرداران شهید هنوز هم از خروش انقلابیون خالی نیست.

کد خبر 357797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.