نوروزی: با وحدت، مقابل تحریم‌ها می‌ایستیم

شهردار اصفهان گفت: با شجاعتی که مسئولان باید از خودشان نشان دهند و دعوت به یکپارچگی و پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه‌ای که ممکن است موجب تفرقه میان مردم شود می‌توان در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرد.

قدرت الله نوروزی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و وحدت میان مردم برای مقابله با تهدیدها است،‌ اظهار کرد: حضور مردم، نمایش وحدت و وحدت، مقدمه استقامت است. این حضور آگاهانه می‌تواند توان مضاعفی به مسئولان بدهد.

وی با اشاره به آغاز تحریم‌های آمریکا تصریح کرد: تحریم‌ها موضوعی جدید نیست و می‌توان با رهایی از ترس، اقدامات شجاعانه و انسجام، وحدت و یکپارچگی میان ملت بر هر تهدیدی غلبه پیدا کرد. در شرایط کنونی همه مردم باید در راستای تامین منافع ملی و رعایت مصلحت عمومی به‌گونه‌ای حرکت کنند که از وضعیت ایجاد شده مانند گذشته عبور کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: با شجاعتی که مسئولان باید از خودشان نشان دهند و دعوت به یکپارچگی و پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه‌ای که ممکن است موجب تفرقه میان مردم شود می‌توان در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: باید با اقدامات جدی، ‌نوآورانه، خلاق و اثرگذار راه را طی کنیم و مطمئنم اگر این‌گونه باشد با هیچ ‌مانعی که از هدفم دورمان کند مواجه نخواهیم شد.

کد خبر 357785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.