انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان درگیر چنبره‌های سیاسی شده است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در چنبره مسائل و گروکشی سیاسی قرار گرفته است و وزیر آموزش و پرورش خود را ملزم به راضی کردن همه نمایندگان می داند و امیدواریم هر چه زودتر در این زمینه فرد شایسته‌ای انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش آموز اظهار کرد: امیدواریم خوی استکبار ستیزی در همه بخش‌ها و صحنه‌ها تبلور یابد و هر روز شاهد تقویت مظلومان و احقاق حقوق آنها توسط جامعه جهانی باشیم.

وی به بلاتکلیفی چند ماهه آموزش و پرورش استان اصفهان اشاره کرد و گفت: پس از پایان فعالیت محمدحسن قائدی‌ها، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان اصفهان این اداره کل به مدت شش ماه با سرپرست اداره می‌شد، پس از انتخاب مدیرکل جدید نیز، وی با توجه به رو به رو شدن با مشکلات و چالش‌های زیاد استعفای خود را پس از دو ماه اعلام کرد و هنوز جایگاه مدیریت این اداره کل بلاتکلیف است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از وزیر آموزش و پرورش، استاندار اصفهان و نمایندگان مردم اصفهان به دلیل شرایط فعلی اداره کل آموزش و پرورش گله‌مند هستیم، ادامه داد: انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در چنبره مسائل و گروکشی سیاسی قرار گرفته است و وزیر آموزش و پرورش خود را ملزم به راضی کردن همه نمایندگان می داند و امیدواریم هر چه زودتر در این زمینه فرد شایسته‌ای انتخاب شود.

وی تصریح کرد: حدود ۸۳۰ هزار دانش آموز و ۶۰ هزار فرهنگی و اولیای دانش آموزان با توجه به شرایط و توانمندی های اصفهان نباید بدون وجود مدیریت واحد رها شود و امیدواریم برای این امر فردی شایسته از بین فرهنگیان استان اصفهان انتخاب شود.

نصر اصفهانی همچنین به صدور اجازه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به صورت خاص به شورای شهر تهران اشاره کرد و افزود: ما در این خصوص به وزیر کشور انتقاد داریم چرا که این حقی است که باید به همه شهرهای کشور داده شود.

وی همچنین به برگزاری آیین بزرگداشت استاندار اصفهان در جمعه هفته جاری اشاره کرد و گفت: از زحمات این مقام عالی استان در دوران تصدی مسئولیت تشکر می‌کنم  و از وزیر کشور درخواست داریم با توجه به چالش‌ها و گرفتاری‌های موجود در استان اصفهان در همه زمینه‌ها شخص ذو ابعادی را برای تصدی مسئولیت استانداری اصفهان انتخاب کند که بتواند با ایجاد همدلی وحدت و هماهنگی مشکلات استان را برطرف کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به طرح جامع کاهش آلاینده‌های اصفهان اشاره کرد و گفت: مدتی است  این طرح که در دوران استاندار سابق اصفهان تهیه و اجرایی شد به فراموشی سپرده شده و ضروری است که ادامه اجرای این طرح در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد تا دوباره شاهد پدیده‌ شوم افزایش آلاینده‌ها در شهر اصفهان نباشیم.

کد خبر 357777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.