اصفهان به ائتلاف اخذ بودجه بین‌المللی برای توسعه دوچرخه‌ سواری پیوست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به پیوستن اصفهان به ائتلاف اخذ بودجه بین‌المللی با هدف توسعه دوچرخه سواری در سطح شهرهای کشور گفت: در این راستا اگر طرح‌های مورد نظر با پیوست‌های مناسب به مراجع ذی‌ربط ارائه دهیم، موفق به اخذ بودجه بین المللی می‌شویم.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف برای اخذ بودجه بین‌المللی با هدف توسعه دوچرخه سواری در سطح شهرهای کشور اظهار کرد: به همت تعدادی از سمن‌های غیردولتی جلسه‌ای در تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ذی‌ربط، از جمله تعدادی از وزارتخانه‌ها، سازمان محیط زیست، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و با حضور سفیر هلند در ایران برگزار شد، هدف از این نشست، بررسی جلب کمک‌های بین‌المللی در جهت گسترش طرح‌هایی بود که به توسعه پایدار منتهی می‌شود.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اگر همت همگانی ایجاد شود و طرح‌های مورد نظر از پیوست‌های اجرایی مناسب و کافی بهره‌مند باشند می‌توانیم سرمایه‌های خارجی را برای اجرای موفق طرح‌ها جذب کرده و در این مسیر از کمک‌های بانک جهانی و بانک توسعه اسلامی استفاده کنیم. 

وی با اشاره به پیوستن اصفهان به ائتلاف اخذ بودجه بین‌المللی با هدف توسعه دوچرخه سواری در سطح شهرهای کشور خاطرنشان کرد: ما به دنبال گسترش مسیرهای دوچرخه، ارائه تسهیلات برای توسعه دوچرخه سواری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای این امر هستیم، در این راستا اگر طرح‌های مورد نظر با پیوست‌های مناسب را به مراجع ذی‌ربط ارائه دهیم موفق به اخذ بودجه بین المللی می‌شویم.

صلواتی ادامه داد: در اصفهان نیز بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل و طرح شبکه یک پارچه‌ای که پیش‌بینی شده طرح مورد نظر را آماده و ارائه می‌کنیم، امیدوار هستیم که اصفهان بتواند رضایت مراجع جهانی را در جهت بهبود کیفیت زیست‌محیطی جلب کند.

کد خبر 357742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.