محدودیت‌های ترافیکی  ۱۳ آبان در اصفهان اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۱۳ آبان در کلانشهر اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: با توجه به اینکه میدان امام حسین (ع) شهر اصفهان از سوی شورای هماهنگی به عنوان محل تجمع راهپیمائی روز ۱۳ آبان تعیین شده به همین جهت محدودیت‌هایی در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۴ امشب (۱۲ آبان ماه) توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های طالقانی غربی، پاسداران، باب الرحمه تا پایان مراسم ممنوع است و در صورت مشاهده با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: همچنین از ساعت ۷ و ۳۰ صبح فردا ۱۳ آبان ماه تا پایان مراسم تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان امام حسین (ع) در تقاطع‌های تختی، طالقانی، شمس آبادی و تقاطع‌های استانداری – بهشتی نژاد و استانداری – هشت بهشت و خیابان‌های کمال اسماعیل، پاسداران به سمت خیابان آمادگاه و خیابان پاسداران ممنوع است.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای ذکر شده تا پایان مراسم راهپیمایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تدارک لازم ازسوی شهرداری اصفهان برای سرویس دهی به شرکت کنندگان در راهپیمایی پیش بینی شده از شهروندان خواست از وسایل نقلیه عمومی به ویژه مترو برای حضور در راهپیمائی استفاده کنند.

سرهنگ رضایی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم شهید پرور و ولایتمدار استان با مجموعه خدمتگذاران خود در پلیس راهور استان گفت: به منظور برپایی با شکوه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان محدودیت‌های ترافیکی مشابهی در تمامی شهرستان‌های استان به اجرا گذاشته می‌شود که از تمامی هم استانی‌های عزیز انتظار داریم مانند همیشه با مجموعه پلیس راهور استان همکاری لازم را به عمل آورند.

کد خبر 357717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.