سد معبر تجاوز آشکار به حقوق شهروندان است

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه سد معبر تجاوز آشکار به حقوق شهروندان است، اکیپ‌های رفع تخلفات شهری با گشت‌زنی‌های مکرر تا حد امکان از سدمعبر واحدهای صنفی جلوگیری می‌کنند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: روزانه در هسته مرکزی و خیابان‌های پر تردد شهر از جمله ضلع شمالی و جنوبی میدان امام علی(ع) و خیابان عبدالرزاق موارد مختلف سد معبر از سوی مردم گزارش می‌شود و این موضوع همواره مورد گلایه شهروندان بوده است.

وی تصریح کرد: سد معبر تجاوز آشکار به حقوق شهروندان است و ما موظف هستیم روزانه برای احقاق حقوق مردم تلاش کنیم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکیپ‌های رفع تخلفات شهری با گشت‌زنی‌های مکرر تا حد امکان از سدمعبر واحدهای صنفی جلوگیری می‌کنند، گفت: در سال‌جاری با همکاری اتحادیه‌های صنفی، گشت‌زنی‌های مشترکی همراه با بازرسان اتحادیه‌ها، بازرسان اماکن و نیروهای شهرداری انجام و با فرایند تعریف شده نسبت به رفع سدمعبر اقدام و با مستندسازی روند تخلفات را بررسی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ضمن اینکه استفاده از معابر عمومی برای کسب را ممنوع اعلام کرده، شهرداری را نیز موظف به رفع سد معبر کرده، از این رو شهروندان باید نسبت به سد معبر حساسیت داشته باشند و برای رفع آن احساس مسئولیت کنند.

محمدحسینی با اشاره به فعالیت دستفروشان در سطح شهر، اظهارکرد: دستفروشان در بازارچه‌های محلی ساماندهی شده‌اند تا حضور آنها در خیابانهای پر تردد از جمله خیابان علامه مجلسی کاهش پیدا کند؛ به شهروندان قول می‌دهیم که در اسرع زمان فعالیت چشمگیرتری در خصوص رفع سد معبر داشته باشیم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی شهر با همکاری کسبه قابل حل است، گفت: با توجه به احداث میدان امام علی(ع) ورود و توقف موتورسیکلت‌ها در این میدان باعث سد معبر برای شهروندان و حتی کسبه می‌شود که امیدواریم با فرهنگسازی شاهد کمرنگ‌تر شدن این معضل در شهر باشیم.

کد خبر 357667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.