تکمیل زیرسازی و آسفالت خیابان حکیم‌صفایی تا ۲ ماه آینده

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ظرف دو ماه آینده زیرسازی و آسفالت خیابان حکیم‌صفایی با صرف اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

محمد کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تیرماه سال جاری قبل از آنکه عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان حکیم‌صفایی آغاز شود، مکاتباتی را با شرکت‌های خدمات رسان آب، گاز، برق و مخابرات انجام دادیم تا اگر عملیات حفاری و کابل‌کشی دارند قبل از اقدامات عمرانی انجام دهند، اما پس از آن‌که موردی اعلام نشد، عملیات اجرایی خیابان آغاز شد.

وی افزود: به محض آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان حکیم‌صفایی با عرض ۱۲ و طول ۱۲۰۰ متر، مالکان چند پلاک واقع در خیابان به شهرداری مراجعه و تقاضای انشعاب آب و گاز خود را مطرح کردند؛ این اعلام نیاز و تاخیر در زمان اجرای پروژه، در هزینه‌های آن تاثیر منفی گذاشت.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از انجام مکاتبات و اعلام درخواست برای نصب انشعاب به شرکت‌های خدمات‌رسان، ۵۰۰ متر لوله‌کشی آب و ۶۰۰ متر لوله‌کشی گاز انجام شد.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود مدیریت واحد شهری عملیات اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان حکیم‌صفایی با تأخیر رو به رو شده است، گفت: تلاش می‌کنیم ظرف دو ماه آینده زیرسازی و آسفالت این خیابان را به اتمام برسانیم.

کد خبر 357665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.