۱۳ آبان، نماد وحدت مردم و مسئولان است

شهرضا – نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان نماد وحدت مردم و مسئولان برای حفظ انقلاب و تحقق آرمان‌های آن در مبارزه با کفر و استکبار جهانی است.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرضا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرن حاضر، زمینه بروز تحولات گسترده‌ای در منطقه و جهان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه مقاومت و ایثارگری را در مبارزان راه آزدی تقویت کرد، یادآور شد: قیام شهادت طلبانه ملت مسلمان ایران در مقابل کفر و استکبار جهانی، به سنبل ایثار و مقاومت در جهان تبدیل شده است.

 نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای سرنوشت‌ساز زیادی وجود دارد، تصریح کرد: هر یک از این روزها که در ادبیات سیاسی امام راحل(ره) از آن‌ها به عنوان یوم‌الله یاد شده است، نشان دهنده تلاش مخلصانه مردم شجاع ایران، برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و دفاع از مظلومان است.

محمودی با اشاره به واقعه ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: این روز نماد وحدت مردم و مسئولان برای حفظ انقلاب و تحقق آرمان‌های آن در مبارزه با کفر و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان امام خمینی(ره)، تأکید کرد: پس از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش آموزان و دانشجویان انقلابی، مردم نیز برای حمایت از دانشجویان راهپیمایی کردند و سپس امام(ره) نیز در تأیید این حرکت در پیامی، آن را انقلاب دوم نامیدند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر اساس اسنادی که دانشجویان پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران به دست آوردند، این کشور در ایران اقدامات خصمانه زیادی از جمله حمایت از جدایی‌طلبان غرب و جنوب کشور، حمایت از شبکه‌های کودتا و سران مخالف در کشور و تأمین مالی برای اقدامات خرابکارانه مانند انفجار در لوله‌های انتقال نفت، انجام داده است.

محمودی با بیان اینکه به برکت اقتدار نظامی جمهوری اسلامی و وجود سربازان انقلاب، امروز امکان حمله نظامی به کشور وجود ندارد، اظهار کرد: استکبار جهانی هیچ‌گاه دست از اهداف خود علیه ملت ایران بر نمی‌دارد، اما همه اقدامات آنان در دهه‌های گذشته برای مقابله با ارده انقلابی مردم ما، شکست خورده است.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی و شناخت جریانات ضد انقلابی و برنامه‌های آنان، زمینه مناسبی برای گسترش مبارزات ضد استکباری و دفاع از حقوق و آرمان‌های انقلابی را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال تحمیل نظرات و اجرای اهداف و برنامه‌های خود در منطقه و جهان بوده است، اما ملت بزرگ ایران مانع تحقق برنامه‌های آن در کشور شدند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی مهمترین وظیفه دانش آموزان و دانشجویان را کسب علم و دانش و افزایش سطح معلومات و آگاهی‌ها دانست و گفت: تهذیب نفس، رعایت اصول اخلاق اسلامی و تقید به احکام شرعی از دیگر ارکان مبارزه با استکبار جهانی است.

محمودی اظهار کرد: هر اندازه پیوند و پیوستگی ما با احکام اسلامی و دستورات دینی بیشتر باشد به همان میزان غلبه بر دسیسه‌های دشمن آسان‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کشور باید همواره مطیع منویات رهبر معظم انقلاب باشند، تأکید کرد: مسئولان نیز باید این مسئله را سرلوحه کار خود قرا دهند، زیرا تاکنون ولایتمداری و حفظ وحدت، سبب غلبه بر دسیسه‌های دشمن بوده است.

کد خبر 357663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.