بازگشایی معابر در طرح‌ هادی و جامع شهر اصفهان در اولویت بودجه‌ریزی ۹۸ است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بازگشایی همه معابر پیش‌بینی شده در طرح هادی و طرح جامع شهر اصفهان از اولویت‌های شورای شهر پنجم در بودجه سال آینده است.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز فصل بودجه‌ریزی سال ۹۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: عمده‌ترین دغدغه شورای اسلامی شهر اصفهان در بودجه‌ریزی سال ۹۸ طرح‌های اصلی زیر بنایی شهر است که باید  توجه ویژه به آن داشت.

وی حمل و نقل عمومی به ویژه نوسازی ناوگان این بخش را از اولویت‌های بودجهریزی در سال ۹۸ اعلام کرد و افزود: همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بازگشایی همه معابر پیش‌بینی شده در طرح هادی و طرح جامع شهر اصفهان از اولویت‌های شورای شهر پنجم در بودجه سال آینده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: انجام مطالعات در مورد طرح جامع و برنامه‌های زیر بنایی و اصلی  شهر اصفهان  نیز در دستور کار شورای شهر برای سال آینده قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعریف پروژه‌های جدید شهرسازی در بودجه ریزی سال ۹۸ مد نظر شورای اسلامی شهر اصفهان خواهد بود، ادامه داد: تعریف پروژه‌های شهرسازی و ادامه کار مربوط به حمل و نقل عمومی مورد توجه مدیریت شهری در سال آینده است.

کد خبر 357415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.