۲۰ درصد شهروندان کارت بلیت نمی‌زنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد هزینه‌های اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نکردن بلیت، به اتوبوسرانی برگشت داده نمی‌شود و این چالش بزرگ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان است.

قدرت افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به پرداخت جریمه کارت نزدن از سوی شهروندان اشاره و اظهار کرد: مبلغی که مسافران مازاد بر نرخ بلیت در صورت نداشتن کارت بلیت پرداخت می‌کنند، هزینه کامل سفر خواهد بود چرا که با داشتن کارت بلیت تنها یک‌سوم هزینه سفر توسط مسافر پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه هزینه استفاده مسافر از کارت بلیت تک‌سفره ناوبر به حساب شرکت واحد اتوبوسرانی خواهد رفت، ادامه داد: یکی از مواردی که بخش خصوصی را بدنام کرده، اصرار زیاد ناوبران این بخش برای دریافت کرایه از مسافران اتوبوس است، اما شهروندان اطلاع ندارند هر دستگاه اتوبوس ماهانه ۱۵ میلیون تومان هزینه نگهداری دارد و این مبلغ در صورتی که از طریق درآمد بلیت‌ها تامین نشود از توان اتوبوسرانی و متولی بخش خصوصی خارج است.

افتخاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد هزینه‌های اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نکردن از طریق بلیت، به اتوبوسرانی برگشت داده نمی‌شود و این چالش بزرگ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان است.

کد خبر 357185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.