محور مهران به ایلام به زودی یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راهور ناجا گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و به جهت تسهیل در تردد، محور مهران به ایلام و جاده ایلام به ملک شاهی یک طرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردار "تقی مهری"  با تسلیت  اربعین حسینی، اظهار کرد: پلیس راهور آمادگی کامل برای بازگشت زائران اربعین را دارد و در این راستا تمهیدات لازم در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه اندیشیده شده است.

وی در توصیه به زوار مبنی بر پرهیز از عجله و ‌شتاب در زمان بازگشت، افزود: زائران در زمان خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتماً در موکب‌های مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش باران در روزهای آتی در مرزهای غربی کشور،ادامه داد: توصیه می‌کنیم زائران در زمان بازگشت با توجه به لغزندگی معابر حتماً با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی در خصوص تصادفات اربعین امسال گفت: برابر آمارها تصادفات فوتی و جرحی از ابتدای آبان ماه تاکنون کاهش داشته است.

رییس پلیس راهور ناجا به افزایش تردد خودروها و اتوبوس ها به مرز مهران در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی از یک طرفه شدن محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و به جهت تسهیل ترددها این محور و جاده ایلام به ملک شاهی، مهران یک طرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت‌ها متعاقباً اعلام می شود.

رییس پلیس راهور ناجا در خصوص جابه جایی زائران از مرز مهران نیز گفت: اتوبوس‌های درون شهری در این خصوص درنظر گرفته شده‌اند تا زائرانی را که قصد دارند به پایانه برکت بروند منتقل کنند؛ از سوی دیگر تمهیداتی نیز برای انتقال زائرانی که خودروهای خود را در پارکینگ اربعین پارک کرده اند، اندیشیده شده است.

کد خبر 357102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.