۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
زرنگی‌های تلخ در رانندگی

متاسفانه تعدادی از رانندگان وقتی در خیابان‌های یکطرفه با ترافیک مواجه می شوند، با سرعت وارد سمت مخالف شده و پس از مواجه‎شدن با موانع با تضییع حقوق سایر رانندگان، وارد مسیر قبلی شده و این کار خود را به حساب زرنگی می‌گذارند، زرنگی تلخ و زشتی که منجر به تشدید ترافیک‌ و وقوع تصادفات وحشتناک می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت 19– اگر قصد حرکت از سمت میدان آزادی به سمت بلواردانشگاه و تقاطع توحید را دارید، بد نیست بدانید که در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد.

بر اساس این گزارش، حجم تردد خودروها در خیابان های هاتف و علامه مجلسی بسیار بالا است، بزرگراه های شهیدخرازی، شهید صیاد شیرازی و شهدای صفه نیز ترافیک قابل توجهی دارد.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه تراکم کمی از خودروها مشاهده می‌شود، اما میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا بار ترافیکی سنگین‌تری دارد.

مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران ترافیک بسیار سنگینی دارد، در خیابان کمال‌اسماعیل مسیر شرق به غرب ترافیک نیمه سنگین است و در چهارراه ابن سینا به سمت میدان قدس ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

ترافیک عبوری مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید حدفاصل تقاطع زاهد تا خیابان پنج رمضان ترافیک سنگین است، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی شلوغ است.

متاسفانه تعدادی از رانندگان وقتی در خیابان‌های یکطرفه با ترافیک مواجه می شوند، با سرعت وارد سمت مخالف شده و پس از مواجهشدن با موانع با تضییع حقوق سایر رانندگان، وارد مسیر قبلی شده و این کار خود را به حساب زرنگی می‌گذارند، زرنگی تلخ و زشتی که  منجر به تشدید ترافیک‌ و وقوع تصادفات وحشتناک می‌شود.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروهاست.

کد خبر 356814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
    0 0
    خیابان .... شلوغه، خیابان .... خلوته/// ایمنای عزیز شما هر روز گزارش از ترافیک شهر به مردم می دید که بدونن کجا شلوغه و کجا خلوت و این یعنی برنامه ریزی برای اینکه بدونیم کدوم خیابون رو برای زودتر رسیدن به مقصد انتخاب کنیم// هیچ خبرگزاری دیگه ای این گزارش ها رو منتشر نمی کنه اونم همراه با نکات آموزشی جالب و خوب// دست مریزاد