بطلانی: بی‌کفایتی مسئولان موسیقی را به حاشیه رانده است

یک پیشکسوت موسیقی گفت: با بی کفایتی مدیران و مسئولان، هنر و خصوصاً موسیقی در جامعه ایران به حاشیه رفته و جوان‌ها به جای دنبال کردن هنر، گرفتار بیکاری و اعتیاد می‌شوند.

محمد بطلانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت موسیقی در ایران اظهار کرد: موسیقی که از نیاکان و گذشتگان به ما ارث رسیده است و انسان را به خدا نزدیک می‌کند، اگر چه باید از آن پاسداری کنیم، اما متاسفانه رو به زوال است.

این خواننده با یادآوری تأثیر شگرف موسیقی بر انسان و جامعه، افزود: به علت بی کفایتی مسئولان و سردمداران، هنر و خصوصاً موسیقی به حاشیه رفته و جوان‌ها به جای دنبال کردن هنر، گرفتار بیکاری و اعتیاد می‌شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از کسانی که مسئولیتی دارند، از هنر چیزی نمی‌دانند و باعث به حاشیه رفتن آن می‌شوند اما هنر و خصوصاً موسیقی، تا ابد پابرجاست و باید قدر هنرمندان آن را دانست، پیش از اینکه دیر شود.

بطلانی عمارت هنرمند که به تازگی افتتاح شده است محفل مناسبی برای هنرمندان دانست و گفت: تا به حال، محفل استاندارد و عمومی برای هنرمندان در نظر گرفته نشده بود و در شهر اصفهان وجود نداشت اما با گشایش این بنا، می‌توان انتظار داشت که هنرمندان از آن بهره ببرند و امیدواریم این عمارت به فعالیت خود ادامه دهد و اگر قرار باشد مشابه برنامه‌های پیشین باشد، امیدی به آن نیست و خیلی زود به دست فراموشی سپرده می‌شود.

کد خبر 356797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.