شناسایی ۵۷ واحد متخلف در خوانسار

خوانسار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: در بازرسی از دو هزار و ۱۰۰ واحد صنفی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان ۵۷ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، علی نجاتیان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان برای بعضی از واحدهای تولیدی تسهیلاتی مصوب شده که بانک‌های عامل برای اعطاء آن بازدیدهایی به واحدهای صنعتی داشته اند چراکه مدیران بانک‌ها درخواست شده تا تسهیلات لازم را در اختیار واحدهای صنعتی قرار دهند تا با ظرفیت بیشتر، تولید و اشتغال پایدار را فراهم کنند.

وی افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری با توجه به اجرای زیرساخت‌ها ی لازم در شهرک صنعتی ۱۴ فقره جواز تأسیس برای سرمایه گذاران صادر شده که پیش بینی برای سرمایه گذاری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌ ۳۲۴ نفر را به همراه دارد.

نجاتیان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تجارت افزود: سه جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان با ۴۸ مصوبه برای تسهیل در کسب و کار تشکیل شده و تاکنون ۱۲ فقره پروانه کسب ایثارگری از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و تعداد ۱۲۰ فقره پروانه کسب متقاضیان جدید صادر و تمدید شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: پنج هزار و ۷۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد برزیلی، ۱۵ تن گوشت مرغ داخلی و ۱۳۰۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی با قیمت هر کیلو ۳۹ هزار تومان به منظور تنظیم بازار در ماه محرم و صفر با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت در بین هیئت مذهبی و شهروندان توزیع شده است.

وی افزود: در حوزه بازرسی و نظارت در هفت ماه گذشته از دو هزار و ۱۰۰ واحد صنفی با همکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف به صورت گشت مشترک مورد بازرسی قرار گرفتند.

نجاتیان افزود: در این بازرسی‌ها ۵۷ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند، ۷۸ فقره شکایت نیز به سامانه ۱۲۴ ارسال و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

کد خبر 356742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.