اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت، اظهار کرد: پیش از این نیز طرح‌های متنوعی با محوریت تبادل پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت سطح شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تبادل پسماند خشک با کتاب، گل و گیاه، لوازم ورزشی، لوازم التحریر و ...، افزود: این طرح‌ها به صورت دائم و مناسبتی در غرفه‌ها اجرا شده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در پنج غرفه بازیافت اجرا می‌شود، تصریح کرد: غرفه کد ۲۱ واقع در میدان توحید تقاطع خیابان مالک اشتر و سواران، غرفه کد ۳۱ واقع در بلوار شهید نواب صفوی- نبش کوچه هشت، غرفه کد ۴۱ واقع در بلوار شهید صدوقی- نبش کوچه ۳۵، غرفه کد ۴۲ واقع در بلوار امین- نبش کوچه ۱۶، غرفه کد ۷۳ واقع در بلوار عمار یاسر- نبش کوچه ۲۰ محل اجرای این طرح است.

میرابراهیمی با اشاره به اینکه شهروندان با مراجعه به این غرفه‌ها از تخفیف ۶۵ درصدی جهت دریافت کتاب بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد اجرای این طرح را مداوم دنبال کند که استقبال و حضور شهروندان قطعاً ادامه دائم این طرح را رونق می‌بخشد.

کد خبر 356697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.