با سپاهان در زمین بجنگید نه در رسانه

پس از دیدار تیم های سپاهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اکثر رسانه ها و برخی مدیران و مسئولان تیم های لیگ برتری قصد تخریب و زیر سوال بردن نتایج سپاهان را دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با به صدا در آمدن سوت پایان دیدار تیم های سپاهان و نساجی مازندران، موج عظیم و عجیبی علیه اعلام پنالتی به سود سپاهان ایجاد شد و با گذشت سه روز از پایان این مسابقه همچنان برخی رسانه های مجازی و نوشتاری که بیشتر آن ها در پایتخت قرار دارند از سود بردن سپاهان از امر قضاوت در این دیدار سخن می گویند.

این موج فقط مختص به رسانه ها نیست و هر کسی از راه می رسد اظهار فضلی می کند، خودی نشان می دهد و باد در غبغب می اندازد و می رود. انگار همه از رویا رویی با سپاهان در زمین می ترسند و فکر می کنند با این رفتار می توانند قدرت نمایی کنند. گویا حافظه این افراد کمی مشکل دارد چرا که در طی هشت هفته قبلی لیگ برتر و دو مرحله سپری شده از جام حذفی، این سپاهان بوده که از داوری ضرر کرده اما توسط هیچ رسانه ای حمایت یا جریان سازی نشد.

بروز اینگونه رفتارها در فضای فوتبال و رسانه ای کشور نشان می دهد سپاهان به درستی در مسیر خود حرکت می کند و به همین جهت افرادی خواسته یا ناخواسته قصد تخریب و تضعیف این تیم را دارند، ضمن این که بعضی‌ها با هدف بزرگ شدن یا دیده شدن با یک مصاحبه یا یک تیتر تند علیه سپاهان سعی می کنند از کاه کوه بسازند.

از آخرین قهرمانی سپاهان ۳ سال و چند ماه می گذرد و گویا اوج گیری دوباره این تیم منافع برخی مسئولین و رسانه ها را به خطر انداخته است. این که یک روز از حمایت تاج و ساکت از تیم های اصفهانی می نویسند و روز دیگر از سود بردن سپاهان از داوری، همه و همه به دلیل این است که هیچ مسئول و رسانه ای توان مقابله باتیم قلعه نویی را در زمین ندارد و با راه اندازی یک فضای ملتهب و مسموم در بیرون از زمین، سعی در برهم زدن تمرکز طلایی پوشان اصفهان دارند.

کد خبر 356676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.