اختصاص ۱۴ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی

شهرضا – فرماندار شهرضا از اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از تمامی امکانات موجود برای رفع مشکل بیکاری، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاع رسانی مناسبی در خصوص تسهیلات حمایتی دولت در این زمینه انجام دهند.

وی ادامه داد: وجود شهرک‌های صنعتی، موقعیت تجاری و مرکزیت مبادله کالا، نیروی جوان و تحصیل‌کرده، وجود مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان، از مهمترین زیرساخت‌های موجود در شهرستان هستند که باید از آن‌ها برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه نیروی جوان تحصیل کرده یکی از مهمترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: شهرستان شهرضا از این نظر در موقعیت مناسبی قرار دارد.

رفیعی نژاد با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به این شهرستان، اظهار کرد: از این میزان اعتبار، ۳۵۰ میلیون تومان به بخش مشاغل مستقل و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به بخش مشاغل پشتیبان، اختصاص یافته است که ۳۵۰ میلیون تومان آن از طریق بانک مسکن و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از طریق بانک توسعه تعاون، توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری شهرستان پرداخت شده و بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این اعتبارات نیز تصویب و در مرحله واگذاری به متقاضیان است.

فرماندار شهرضا با اشاره به تسهیلات اشتغال فراگیر این شهرستان، خاطرنشان کرد: ۳۸۸ میلیارد و ۹۴۲ میلیون و ۲۶۶ هزار ریال از این اعتبارات به متقاضیان واگذار شده است.

رفیعی نژاد با تأکید بر ضرورت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، اظهار کرد: مردم و مسئولان نظامی اسلامی در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده‌اند که با وحدت و همبستگی و روحیه جهادی می‌توانند همه  مشکلات را رفع کنند.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی بسیار روشن و امید بخش است، تأکید کرد: باید روحیه امیدواری مردم نسبت به آینده را حفظ و تقویت کنیم.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: حمایت مردم مهمترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تاکنون در همه زمینه‌ها، راهگشای رفع مشکلات و مقابله با تهدیدهای دشمنان بوده است.

کد خبر 356656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.