آماده‌سازی نسخه انگلیسی اپلیکیشن "اصفهان ترافیک" تا نوروز ۹۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: آماده‌سازی نسخه انگلیسی اپلیکیشن "اصفهان ترافیک" تا قبل از نوروز ۹۸ انجام و در اختیار گردشگران خارجی قرار می‌گیرد.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اپلیکیشن اصفهان ترافیک تمام اطلاعات راجع به شهر اصفهان از حمل و نقل تا مسیریابی، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، پارکینگ‌ها، دوربین‌ها، سرویس‌های خدماتی و بهداشتی، رستوران‌ها، نانوایی‌ها، عابر بانک‌ها و ... وجود دارد.

وی با اشاره به روان‌سازی ترافیکی و راست‌گردها به دنبال اصلاحات هندسی‌ سطح معابر، گفت: در یک سال گذشته در خیابان‌های مختلف از جمله بزرگمهر، ولیعصر، صغیر، شریف واقفی، قدس، تقاطع پیروزی در خیابان هشت‌بهشت اصلاحات هندسی‌ اندکی در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در خصوص گلوگاه‌های ترافیکی شهر اصفهان نیز تصریح کرد: یکی از ردیف‌هایی که در مناطق پانزده‌گانه وجود دارد بحث گلوگاه‌ها و بازگشایی معابر است که بیشتر در مناطق یک، سه، پنج صورت می‌گیرد، زیرا با آزادسازی یکی دو خانه یک گذرگاه باز می‌شود.

وی ادامه داد: این اتفاق به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و آخرین مصداق آن نیز گذر آقا نورالله نجفی در منطقه سه خیابان نشاط است که تا پایان امسال بازگشایی آن انجام می‌شود.

صلواتی تأکید کرد: در حال بررسی هزینه‌هایچندین مورد گلوگاه‌ ترافیکی عمده در سطح معابری همچون پل شهید شاهمرادی هستیم تا فرآیند ورود به شهر اصفهان تسهیل شود، اما متأسفانه برخی نقاط غیرقابل رفع وجود دارد.

کد خبر 356652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.