خالقی سیاست را به شرافت و مردانگی پیوند زده بود

در پیام تسلیت نماینده مردم اصفهان به مناسبت درگذشت حاج احمد خالقی آمده است: او که سیاست را به شرافت و مردانگی پیوند زده بود و اصلاح طلبی نجیب، اما مطالبه‌گر و دغدغه‌مند بود، در روزگاری از میان ما رفت که منش و روش‌اش بسیار کمیاب است.

به گزارش ایمنا، در پی درگذشت جانباز صبور حاج احمد خالقی، ناهید تاج الدین، نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به بازماندگان وی تسلیت گفت و برای آنها آرزوی صبر و شکیبایی کرد. متن پیام تاج الدین به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

بزرگ بود و از اهالی امروز

و با تمام افقهای باز نسبت داشت ...

خبر کوتاه بود و پر دریغ، حاج احمد خالقی از جانبازان  و دلسوختگان آبادی و آزادی ایران اسلامی پر کشید و از میان ما رفت. او که سیاست را به شرافت و مردانگی  پیوند زده بود و اصلاح طلبی نجیب، اما مطالبه‌گر و دغدغه‌مند بود، در روزگاری از میان ما رفت که منش و روش‌اش بسیار کمیاب است.

درآمیختن تجربه جنگ و جبهه با فراز و فرود سیاست از احمد خالقی مردی صبور ،اما پیگیر و مبارز ساخته بود که برای تحقق آرمانهایش در عین مطالبه گری صبر پیشه می‌کند و رسم آهسته، اما پیوسته رفتن را خوب می داند.

اینجانب ناهید تاج الدین این ضایعه حزن انگیز و این فقدان نابهنگام را به خانواده آن مرحوم، همرزمان سرفرازش، اصلاح طلبان اصفهان و مردم عزیز تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن مرحوم تسکین و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

خدایش  او را با شهدای دشت کربلا محشور گرداند.

ناهید تاج الدین
بیست و نهم مهرماه یکهزار و سیصد و نود و هفت

کد خبر 356643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.