بهترین هتل جهان در کشوری جهان سومی

بهترین هتل‌ها دارای امکانات بی‌نظیری هستند که در هتل‌های دیگر نمی‌توان مانند آن‌ها را پیدا کرد. یکی از این هتل‌ها، هتل لوکس "تونگابزی" است که به عنوان یکی از شادترین مکان‌ها برای اقامت به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا،هتل درختی "TONGABEZ" که در کشور زامبیا جنوب قاره آفریقا واقع شده است، یکی از بهترین هتل‌ها است که در پایگاه خبری "cntraveller" از آن به عنوان یکی از ۲۰ هتل برتر سال ۲۰۱۸ نام برده شده است. جالب است بدانید پایه‌های اصلی این هتل در عمق رودخانه " Zambezi" و ۱۵ کیلومتری آبشار ویکتوریا قرار دارد  و از زمان افتتاح آن حدود ۲۸ سال می‌گذرد. از آنجا که زامبیا به عنوان یکی از زیباترین، دوستانه‌ترین، متنوع‌ترین و بی‌نظیرترین کشورها در کل قاره آفریقا محسوب می‌شود، وجود هتل‌های زیبا با امکانات فوق‌العاده می‌تواند میزان گردشگران این کشور را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

هتل "تونگابزی"اقامتگاه دنج و امنی است  که امکان تماشای اسب‌های آبی را هنگام میل کردن غذا برای افراد فراهم می‌کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل لوکس این است که افراد می‌توانند در صندلی حمام آفتاب آن استراحت کرده و یا وعده صبحانه را در اتاق نهارخوری خصوصی  سفارش دهند.  همچنین وسایل این هتل همگی از چوب درختان محلی ساخته شده و فرش‌های ترکیه‌ای، آباژورهای دست‌ساز، و تخت‌خواب طاق‌دار همراه با پشه‌بند در آن خودنمایی می‌کند.

در این هتل، انواع خوراکی‌های محلی و سالاد تازه از محصولات باغ اطراف آن برای اقامت‌کنندگان فراهم است و آن‌ها می‌توانند در اوقات فراغت، آبشار ویکتوریا را تماشا کرده و انواع حیوانات را در پارک ملی "لانگوا" نظاره کنند. هتل "تونگابزی"، یکی از شادترین مکان‌ها برای اقامت در تمام قاره آفریقا است که رویاهای کودکی بسیاری از افراد را به واقعیت تبدیل می‌کند. جالب است بدانید که هزینه‌ اقامت در این هتل لوکس حدود ۶۲۰ دلار است که خوراک و سرگرمی‌ نیز جزو هزینه هتل محسوب می‌شود.

کد خبر 356631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آذر IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    این تیپ متنارو دوس دارم و حس مجله تصویری میده
  • آذر IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    اینا چی دارن ما چی.هتلای قابل دسترسسم معرفی کنین.