مدارس فرسوده نطنز برای بازسازی نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

نطنز-مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: برای بازسازی مدارس فرسوده و قدیمی نطنز و روستاهای تابعه به بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، رضا چاوش‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به مدارس فرسوده نطنز و نیاز به بازسازی آن‌ها جزو نیازهای ضروری است.

وی گفت: در حال حاضر حدود چهار مدرسه فرسوده شامل ۲۲ بهمن، آزادگان، امیرکبیر، مدرسه مظاهری و همچنین کانون شهید مطهری نطنز جزو مدارس فرسوده محسوب می‌شوند که نیازمند تخریب یا مرمت و نوسازی هستند.

چاوش‌پور همچنین به بازسازی مدارس روستاهای ورگوران ، کمجان و شهر طرقرود اشاره کرد و افزود: مدرسه روستای ورگوران، فاطمه‌الزهرا و هشت شهریور طرقرود، مدارس روستاهای هنجن، کمجان و دبیرستان امام خمینی‌(ره) نطنز در دست تخریب بوده و شامل طرح بازسازی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت یا بازسازی این مدارس شامل ورگوران با هزینه بالغ بر  ۱۰۰ میلیون تومان، فاطمه‌الزهرا ۲۰۰ میلیون تومان، هشت شهریور ۶۰۰ میلیون تومان، هنجن ۱۵۰ میلیون تومان، کمجان ۱۰۰ میلیون تومان، دبیرستان امام دو میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

رییس آموزش و پرورش نطنز با اشاره به کمک‌های قابل‌توجه خیران در بازسازی مدارس خاطرنشان کرد: خیران در بازسازی مدارس هنجن، کمجان و طرقرود نقش بسزایی داشته‌اند و مدرسه ورگوران نیز توسط آموزش و پرورش و همچنین مدرسه امام خمینی نطنز به کمک بنیاد برکت بازسازی خواهد شد که البته به دلیل وقوع زلزله کرمانشاه کمک این بنیاد به تأخیر افتاد.

وی تأکید کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس فرسوده نطنز در حال تحصیل هستند.

کد خبر 356604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.