پذیرش پزشکی دانشگاه آزاد صدای نمایندگان را در آورد

شهباز حسن پور بیگلری و غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی طی دو تذکر جداگانه از رییس مجلس خواستند به ماجرای بلاتکلیفی پذیرفته شدگان پزشکی دانشگاه آزاد رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، به دنبال تذکر نمایندگان مجلس در خصوص نحوه پذیرش پزشکی دانشگاه آزاد، علی لاریجانی، رییس مجلس از محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواست با تشکیل جلسه‌ای سریعا به این موضوع ورود کرده و نتیجه را به وی گزارش دهند.

شهباز حسن‌پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان در تذکر خود با اشاره به بلاتکلیفی بیش از ۲۲ هزار دانشجو در پی بی‌دقتی و بی‌برنامگی دانشگاه آزاد گفت: بر اساس آیین‌نامه داخلی زمانی که مسئله خاصی در کشور اتفاق می‌افتد بهتر است ریاست مجلس، نمایندگان را از آن آگاه کند، در حال حاضر به علت سهل‌انگاری مسئولان بیش از ۲۲ هزار دانشجو بلاتکلیف مانده‌اند و باید وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد فکری به حال دانشجویان بکنند.

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر خود با اشاره به وضعیت دانشجویان پذیرفته شده در رشته پزشکی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اعلام کرده بود که این افراد پذیرفته شده‌اند، اما بعد از ثبت‌نام در استان دیگر و گرفتن خوابگاه، مجدداً اعلام کردند که اشتباهی رخ داده و قادر به پذیرش این افراد نیستند لذا باید تمهیدی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

کد خبر 356584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.