نیروهای مازاد ستادی سازمان فرهنگی شهرداری در مناطق بکار گرفته شوند

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهلت انجام ۱۱ مورد از مصوبات کمیسیون فرهنگی، اجتماعی در شورای شهر، به پایان رسیده و باید گزارشی از روند اجرای آن ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید یک‌ساله خود از مراکز فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: در بازدید این مراکز متوجه شدیم با کمبود نیرو و تناسب نداشتن تخصص و شغل روبه‌رو هستیم، در حالی که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با تورم نیرو روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: باید تعداد و تخصص‌ نیروهای سازمان و حوزه فرهنگی در همه مراکز، مورد ارزیابی و نیازسنجی قرار گیرد تا وظیفه نیروهای سازمان مشخص و از توانایی آنان به بهترین شکل استفاده شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از بلاتکلیفی اعضا در تغییر و جابجایی مدیریت‌ها، تصریح کرد: برخی مراکز به بهانه اینکه مدیر قرار است تغییر کند، دچار رکود فعالیت و بلاتکلیفی اعضا شده که ادامه این روند آسیب‌زا بوده و باید برای کاستن مدت زمان جابه‌جایی‌ها و ادامه فعالیت مرکز در مدت زمان جابه‌جایی مدیر بر مبنای سیاست واحد سازمان فرهنگی تدبیر و اندیشیده شود.

وی تسریع در روند پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی را خواستار شده و خاطرنشان کرد: ساماندهی و بهینه‌سازی تالار هنر که توسط شورای شهر اصلاح اولویت‌بندی انجام و تأمین اعتبار شده، در حیات هنری شهر مورد اهمیت است و شهرداری در این زمینه گزارشی را به شورای شهر ارائه دهد.

روشن تعیین تکلیف جمعه‌بازار کتاب اصفهان را ضروری دانست و افزود: ۱۱ مورد از مصوبات کمیسیون فرهنگی، اجتماعی که مهلت انجام آنها به پایان رسیده و لازم است گزارشی در خصوص روند اجرای آن از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه شود.

کد خبر 356576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.