وزرای پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد نخواهند گرفت

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آقای رییس جمهور باید تدبیری می‌اندیشیدند و افرادی برای این جایگاه انتخاب می‌کردند که از طرف مجلس هم مورد پذیرش قرار بگیرند.

سمیه محمودی در رابطه با معرفی چهار وزیر پیشنهادی از سوی دولت روحانی به خبرنگار ایمنا گفت: در شرایط فعلی که کشور در آن قرار دارد، انتظار بود دولت برای معرفی وزرای جدید بسیار سریع‌تر از این اقدامی انجام بدهد، هر چند قانون اساسی این حق را به رییس جمهور داده که وزارت خانه های بی وزیر را تا ۳ ماه با سرپرست اداره و در این مدت برای معرفی وزیر جدید به مجلس اقدام کند. 

وی با بیان اینکه فراکسیون مستقلین مجلس جلسه‌ای برای بررسی وزرای پیشنهادی خواهد داشت، گفت: در شرایط فعلی خالی بودن پست وزارت‌خانه‌های کلیدی همچون وزارت اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی جالب به نظر نمی‌آید و آقای رییس جمهور هم باید تدبیری می‌اندیشیدند و افرادی برای این جایگاه انتخاب می‌کردند که از طرف مجلس هم مورد پذیرش قرار بگیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به نظر می‌رسد افرادی که امروز به عنوان وزرای پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده‌اند، از نمایندگان رأی اعتماد نخواهند گرفت و این مسأله کار را عقب می‌اندازد.

محمودی خاطر نشان کرد: لازم بود آقای رییس جمهور و تیم مشاورشان در این زمینه دقت لازم را به عمل بیاورند تا بیش از این کشور از بابت خالی بودن پستهای وزارتی آسیب و ضرر نبیند.

کد خبر 356572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.