استقبال از جشنواره ژیمناستیک هنری بی نظیر بود

رییس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ژیمناستیک هنری، استعدادیابی، آشنایی بچه‌ها با محیط مسابقه، تمرینات دسته‌جمعی و شرکت درکارهای گروهی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره ژیمناستیک هنری با حضور ۲۶۰ ژیمناست کار خردسال و به همت هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان برگزار شد.

مهیار مصفا رییس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با این جشنواره اظهار کرد: مهم ترین اصل ژیمناستیک که همه آن را می شناسند شاخه هنری آن است که حرکات زمینی، بارفیکس، خرک حلقه و شیش اسباب ژیمناستیک وجود دارد. جدیداً هم ژیمناستیک را به زیر شاخه های مختلفی مثل ترامبولینگ، ایروبیک، آکروژیم و... تبدیل کرده اند تا جذابیت های این رشته به مشخص شود.

وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره استعدادیابی، آشنایی بچه‌ها با محیط مسابقه، تمرینات دسته‌جمعی و شرکت در کارهای گروهی بوده است.

رییس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان در خصوص تعداد شرکت‌کننده‌ها تصریح کرد: استقبال از این جشنواره بی‌نظیر بود و به‌نوعی ما را غافلگیر کرد. در رده سنی ۶ و ۷ سال ۱۶۰ نفر و در رده سنی ۸ و ۹ سال ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده حاضر بودند که به دلیل سن شرکت‌کنندگان سطح متوسطی از ژیمناستیک را شاهد بودیم.

مصفا ادامه داد: به دلیل اینکه هدف برگزاری این جشنواره استعدادیابی بود به تمامی شرکت‌کننده‌ها تقدیرنامه و گواهی شرکت اهدا کردیم و به نفراتی که استعدادشان را شناسایی می‌کنیم حکمی جداگانه داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این جشنواره در زمستان برگزار می‌شود گفت: برگزاری این جشنواره مراحل مختلف دارد، در مرحله دوم این جشنواره را به صورت مسابقه و با قوانین سخت‌تر برگزار خواهیم کرد تا حس رقابت هم بین ورزشکاران به وجود بیاید.

 

کد خبر 356561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    خیلی کامل و خوب و جامع است