ایجاد مرکز نوآوری و شتاب‌دهی کسب و کار در خوانسار

خوانسار- فرماندار خوانسار از موافقت معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تأسیس مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب و کار و تجارت در خوانسار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی در حاشیه سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به این شهرستان اظهار کرد:  با توجه به اینکه مسئله اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی منطقه یکی از اولویت‌های اساسی این شهرستان است، برای طرح ارائه شده توسط دانشکده ریاضی و کامپیوتر، خواستار تأمین اعتبار برای ایجاد مرکز نوآوری و شتاب‌ده‌ی به کسب و کار در خوانسار شدیم که این موضوع مورد تائید و تصویب معاون علمی و فناوری رییس جمهور قرار گرفت.

وی افزود: مبلغ مصوب برای اجرای فاز نخست این طرح ۸۰۰ میلیون تومان است که با تخصیص این بودجه مقدمات اشتغال‌زایی جوانان به‌ویژه نخبگان علمی در شهرستان فراهم می‌شود.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز شتاب‌دهی نقش بسزایی در توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای دانش‌بنیان و رشد و ایجاد بستر مناسب برای تحقق این امر به‌ویژه حمایت از ایده‌های اشتغال‌زایی جوانان نخبه شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران در منطقه ایفا می‌کند.

وی گفت: با راه‌اندازی این مرکز در دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار و ارتباط میان بخش علمی با نخبگان علمی جامعه، فناوری‌ها و دستاوردهای علمی به سمت تجاری‌سازی پیش برود تا شاهد ایجاد شبکه‌ای قوی و مستحکم از متخصصان، فناوران، سیاست‌گذاران حوزه علم و فناوری، سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع و بازار در منطقه باشیم.

کد خبر 356559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.